וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 חשודים בריגול למען ישראל נעצרו בלבנון

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.4.2010 / 10:17

העיתון הלבנוני "א-ספיר" מדווח כי כוחות הביטחון במדינה עצרו בימים האחרונים ארבעה אזרחים בחשד שריגלו לטובת ישראל. לפי הדיווח, גם רשת הפייסבוק סייעה לאחד החשודים

כוחות הביטחון בלבנון עצרו בימים האחרונים ארבעה לבנונים במספר אזורים ברחבי צפון המדינה בחשד שריגלו לטובת ישראל. העיתון הלבנוני "א-ספיר" דיווח הבוקר (רביעי) כי אחד הלבנונים שנעצר על ידי אנשי המודיעין בצבא הלבנוני הוא י"א, 26, תושב שכונת ג'בל מוחסן בטריפולי. לפי הדיווח, הוא נעצר לאחר שהגיע מידע לפיו הוא מקיים קשרים עם שגרירות ישראל בטורקיה וכן מעביר מידע דרך רשת הפייסבוק באינטרנט לאישה לבנונית שברחה מהמדינה בשנת 2000 ומתגוררת כיום בישראל.

העיתון דיווח עוד כי לפניו עצרו כוחות הביטחון הלבנונים את ג"נ, תושב כפר שכא שבצפון המדינה, ואת מ"א, 55, יליד טריפולי המתגורר בעיירה דהר אל-עין. האחרון מוגדר על ידי כוחות הביטחון הלבנונים כ"משתף פעולה מרכזי עם ישראל". העצור הרביעי בחשד לשיתוף פעולה עם ישראל והעברת מידע אליה הוא מ"א, תושב העיירה בנין עכאר. אביו היה עצור בישראל לפני הנסיגה ב-2000 בחשד שסייע בהברחת נשק מהים לפלגים הפלסטינים בלבנון. הוא שוחרר במסגרת עסקת חליפין בין חיזבאללה לישראל.

העיתון הוסיף כי כוחות הביטחון בלבנון מנהלים חקירה אינטנסיבית עם ארבעת העצורים על מנת להשיג כמה שיותר פרטים הנוגעים לשיתוף הפעולה שלהם עם ישראל, לאופיו ולסוג המידע שהעבירו למודיעין הישראלי. "החקירה הראשונית העלתה כי הארבעה אינם קשורים זה לזה והם אינם חלק מרשת ריגול אחת. כל אחד מהם מהווה רשת ריגול עצמאית ולא ניתן לשלול שאנשים אחרים קשורים אליהם", נמסר עוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully