וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר אברג'יל הגיע לביהמ"ש לדיון בהסגרתו

14.4.2010 / 9:58

לאחר שבתחילת השבוע סירבו הוא ואחיו להגיע לדיונים בביהמ"ש העליון בשל סירוב שב"ס לאפשר להם להצטייד בביגוד ומזון, הסכים איש העולם התחתון להגיע לדיון בהסגרתו לארה"ב

איש העולם התחתון מאיר אברג'יל הגיע היום (רביעי) לבית המשפט העליון לדיון בעניין הסגרתו והתנצל בפני השופטים על כך שלא הגיע לדיונים הקודמים שנערכו השבוע בנושא. הוא ואחיו, יצחק, לא הגיעו לדיונים הקודמים לאחר שהשב"ס סרב לאפשר להם להביא עמם תיק עם בגדים ומזון. יצחק אברג'יל לא הגיע גם היום לבית המשפט.

אתמול פנה פרקליטו של מאיר, עו"ד אבי עמירם למפקד המחוז בשב"ס וביקש לאפשר למאיר להגיע עם חולצה להחלפה, מגבת ומים. בשב"ס אפשרו זאת ומאיר הגיע לאולם והבהיר כי הסירוב להופיע לא כוון נגד בית המשפט.

בשני דיונים שנערכו בתחילת השבוע בעניינים החליטו האחים לנקוט באקט של מחאה ולא להגיע לאולם הדיונים, זאת לאחר שלא הותר להם לשאת עמם ציוד שמוגדר לפי שירות בתי הסוהר כאסור. מדובר בחלב, עוגיות, בגדים, מגבות וסנדוויץ' עם חביתה.

ביולי 2009 החליט בית המשפט המחוזי בירושלים כי האחים אברג'יל ושלושה מאנשיהם יוסגרו לארצות הברית. יצחק אברג'יל יוסגר בגין עבירות של רצח, סמים, איומים והלבנת הון. אחיו, מאיר, יוסגר בגין הלבנת הון, סחיטה ואיומים. ישראל התנתה את ההסגרה לארה"ב בכך שלא יוטל עונש מוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully