וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטיילים חוזרים: "כל היום היה מתח"

רמי שני

14.4.2010 / 2:24

בעקבות התרעות המסע החמורות פתחו ישראלים רבים אשר שהו בסיני בדרכם חזרה לישראל. "נראה שם רגוע אבל הרבה חזרו אז החלטנו שצריך גם"

רן שמואלי

(צילום: רן שאולי, עריכת וידאו: רן צימט)

זרם המטיילים הישראלים החוזרים מסיני גבר בשעות הלילה (רביעי) למעבר טאבה החלו להגיע עשרות מטיילים ששמעו את אזהרת המסע החמורה שפורסמה והחליטו לחזור לישראל.

"כל הבוקר היתה תחושה של מתח באוויר", סיפר ליאור ממזכרת בתיה שחצה את הגבול הלילה. "המתח גבר בשעות אחר הצהריים כשהתחילו להגיע שמועות על אפשרות שישראלי נחטף והתגברו כשהגיעו האזהרות". חברו אופיר סיפר שהם התכוננו לאכול ארוחת צהרים כשהתחילו להגיע ידיעות. "היה שם נהג מונית ששאל אם אנחנו רוצים לחזור. אספנו את כל הציוד והוא התחיל לאסוף מטיילים. לקח לנו שעתיים להגיע לגבול, אבל בסופו של דבר הגענו והתקשרנו להודות לאחראי על החוף שהזהיר אותנו".

בשעות הלילה הגיעו אוטובוסים רבים להעביר מטיילים לתחנות הסעה באילת כדי שיחזרו משם למרכז "בשלב מסוים התחלתי לפחד, אחר כך הגיעו שמועות על ישראלי שנחטף ועל אזהרות מסע" סיפרה אחת החוזרות שהמתינה עם חברתה זמן רב במעבר הגבול בהמתנה למונית לאילת. "היינו עם קבוצה של ישראלים שיצאו משם וכמעט אף אחד לא חשב שאפשר להישאר למרות שבצם זה נראה רגוע אבל יצאו בכמויות וחשבנו שצריך לחזור", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully