וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע שוחרר ממעצר "אימת הילדות בפ"ת"?

איילה חננאל

13.4.2010 / 22:03

צעיר בן 23 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בילדות אותן הכיר בפ"ת. בחקירתו הודה במעשים. הצעיר היה עצור למשך 3 ימים ואז שוחרר. פרקליטו: ההודאה נגבתה תחת לחץ

תושב פתח תקווה בן 23, שנחשד והודה בביצוע מעשי סדום במספר רב של ילדות, שוחרר היום (שלישי) לביתו לאחר שלושה ימי מעצר. לטענת פרקליטו,"הוא הודה במעשים שלא ביצע רק עקב הלחץ שהופעל עליו בחקירה". החשוד זכה לכינוי "אימת הילדות בפתח תקווה" בשל המעשים המיוחסים לו.

הצעיר נעצר בשבוע שעבר בחשד שביצע מעשים מגונים ומעשי סדום במספר קטינות בפתח תקווה עמן נהג להתרועע. לטענת המשטרה, בלילה טרם מעצרו, נמצאה ילדה בת 10 כשהיא בוכה ומשוטטת לבדה באזור התחנה המרכזית בפתח תקווה. היא נאספה על ידי המשטרה.

פקד סול גרינברג, קצין הנוער שהיה באותה השעה הקצין התורן בתחנה, שוחח עם הקטינה במהלך נסיעתם. הילדה סיפרה לו כי במהלך היום נפגשה עם חברתה ועם הצעיר החשוד במעשים. היא המשיכה וסיפרה כי הצעיר נהג לבלות עם קטינות אחרות ללא ידיעת הוריהן. עדותה של הילדה עוררה את חשדו של קצין המשטרה והחשוד נעצר.

"חשדות מופרכים"

במהלך חקירתו לא סיפק הצעיר הסברים לפשר פגישותיו עם הקטינות. בסופו של דבר, הוא נשבר והחל לספר על עשרות מקרים בהם ביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינות. הוא סיפר כי נהג להביא אותן לביתו, שם ביצע בהן את המעשים.

מעצרו הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה בחמישה ימים. לטענת פרקליטו, עורך הדין גיא עין צבי מטעם הסנגוריה הציבורית, רק לאחר שנגבתה הודאתו, נחקרו שתי הילדות. לדבריו, "גרסתן של הילדות אישרה כי מדובר היה בחשדות מופרכים וכי הוא כלל לא ביצע בהן, או באף ילד או ילדה אחרים את המעשים בהם הודה".

עין צבי הוסיף כי הודאתו של הצעיר "נאמרה תחת לחץ חוקרי המשטרה,מהם חשש". עקב המעצר ופרסומו בתקשורת, הוא איבד את מקום עבודתו.

משטרת מרחב השרון מסרה בתגובה כי החשוד "שוחרר מתחנת המשטרה לביתו לאחר שהיה עצור במשך שלושה ימים. החקירה הסתיימה והחומר שנאסף הועבר לפרקליטות, לגיבוש החלטה האם להגיש נגדו כתב אישום". יש לציין כי לא אותרו מתלוננות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully