וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימאד פארס סירב להישפט בפני ראש אט"ל

13.4.2010 / 0:20

תא"ל פארס ביקש להישפט בפני מפקדיו של האלוף ביטון - סגן הרמטכ"ל או הרמטכ"ל. מקורביו לוואלה! חדשות: הסיבה לסירוב היא "חוות הדעת של סגן הפרקליט הצבאי הראשי שהיתה ערוכה בצורה מגמתית"

תת-אלוף עימאד פארס הודיע אמש (שלישי) כי הוא מסרב להישפט בדין משמעתי בפני ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, האלוף דן ביטון, וביקש להישפט בפני מפקדו. סגן הפרקליט הצבאי הראשי, אלוף משנה שרון אפק קבע כי פארס יועמד לדין משמעתי בגין עבירה במסמכים צבאיים והתנהגות שאינה הולמת.

מקורביו של פארס אמרו לוואלה! חדשות כי סירובו להישפט בפני האלוף ביטון נובעת בין היתר מפניית עורכי דינו של פארס לפצ"ר למנות שופט אחר, וזאת מכיוון שלדבריהם "חוות הדעת של סגן הפרקליט הצבאי הראשי היתה ערוכה בצורה מגמתית וחד צדדית ועולה חשש להיווצרות של דעה מוקדמת".

הסירוב להישפט על ידי האלוף ביטון והבקשה להישפט על ידי מפקדו היא זכותו החוקית של פארס. כעת תצטרך התביעה הצבאית לקבוע מי יהיה שופטו החדש. מפקדיו של האלוף ביטון הם סגן הרמטכ"ל והרמטכ"ל, ולכן פארס צפוי להישפט על ידי אחד מהם.

פארס, המיוצג על ידי עו"ד אבי עמירם, הועמד לדין על עבירה במסמכים צבאיים לפיה בדו"ח התאונה שנמסר לחברת הליסינג נכתב לכאורה כי נכח במקום בעת התאונה. בנוסף הוא הועמד לדין גם על עבירה של אי קיום הוראות הצבא לפיה נתן לאישתו לנהוג ברכב על אף שלא הייתה מורשית לעשות זאת.

בחודש פברואר האחרון פסק הרמטכ"ל רב-אלוף גבי אשכנזי כי תת-אלוף משה (צ'יקו) תמיר יסיים את תפקידו בצה"ל, על רקע הפרשה בה נתן לבנו בן ה-14 לנהוג בטרקטורון צבאי ולא דיווח על כך כי היה זה בנו שנהג ברכב שפגע במכונית אזרחית.

עדכון ראשון: 19:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully