וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבנות בי-ם דירות לצעירים - לא לעשירים"

רנית נחום

13.4.2010 / 17:01

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, מבקש להקפיא את מכרז המינהל בקריית יובל: "יש לבנות דירות לצעירים בירושלים ולא דירות יוקרה". טוען כי ניתן לבנות במתחם 300 דירות נוספות

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת מבקש להקפיא הליכי מכרז שפורסם על ידי מינהל מקרקעי ישראל במורדות קרית יובל בירושלים. המכרז מציע לחכירה קרקע בשטח של 9.5 דונם לבניית 53 דירות ומתחם מסחרי. לטענת ראש העירייה, ניתן לאפשר במקום בניה צפופה יותר בהיקף של כ-300 יחידות דיור נוספות.

במכתב שהוצא לשר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס מציין ברקת כי בימים אלה שוקדת העירייה על הכנת תוכנית מתאר חדשה לשכונת קרית יובל. במסגרת התוכנית בחן צוות התכנון לעומק את אזור מורדות קרית יובל לכיוון עין כרם.

"הבדיקה העלתה כי התוכנית החלה על המתחם אינה מנצלת בצורה ראויה את השטח הקיים", נכתב בפניה לשר, "ניתן לאפשר בנייה צפופה בהיקף של 300 יחידות דיור נוספות, דבר שיגדיל פי שישה את מספר יחידות הדיור המתוכנן במקום. עיריית ירושלים מעוניינת לשמור על אופייה הצעיר של שכונת קריית היובל ולקדם בשכונה בנייה לזוגות צעירים. העירייה רואה חשיבות בשמירת ציבור הצעירים בעיר ופועלת לקידום דיור בר השגה, קידום תכניות לבנייה רוויה, על פני וילות ודיור יוקרה".

בנוסף, מתכננת עיריית ירושלים לקדם תכנית חדשה באזור, שתכלול כ-25 דונמים ושטחים נוספים בסביבה, דבר שיאפשר תוספת של מאות יחידות דיור נוספות. ממינהל מקרקעי ישראל נמסר: "המכתב שהועבר לשר הבינוי והשיכון טרם הגיע לידינו; ברגע שנקבלו נתייחס אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully