וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש על מעשה מגונה בנערה: עבודות שירות

רמי שני

13.4.2010 / 15:50

מיכאל פרץ הורשע בביצוע מעשים מגונים בנערה בת 13 בשני מקרים. בית המשפט גזר עליו שישה חודשי עבודות שירות וקנס כספי. השופט: "הנאשם פגע בכבודה של המתלוננת ובגופה"

בית משפט השלום בבאר שבע גזר היום (שלישי) עונש של שישה חודשי עבודות שירות בלבד וכן קנס כספי על סך 2,500 שקלים ותשעה חודשי מאסר על תנאי על מיכאל פרץ אשר הורשע בביצוע מעשים מגונים בנערה מהדרום.

פרץ, 42, ביצע מעשים מגונים בנערה בשני מקרים שונים בשנת 2006 בהיותה בת 13. במקרה הראשון פגש פרץ את הנערה בעיר וביקש ממנה שתיקח אותו לאחיה. בדרכם, הם עברו ליד אחד הבנקים בעיר ואז הוא ביקש ממנה לבוא עמו אל מאחורי הסניף, שם הניח את ידיו על חזה. בפעם השנייה, ניגש אליה כשהיתה מאחורי בית המגורים שלה, הפשיט ממנה בכוח את מכנסיה והצמיד אותה לקיר. הנערה הצליחה להתחמק ממנו ואמר "אם אתה רוצה לגעת בי, חכה כאן שאחליף בגדים ואנגב את הזיעה ממני". הוא הסכים לחכות והיא עלתה לביתה, נעלה את הדלת והתקשרה לידיד שלה וביקשה שיבוא אליה כדי למנוע פגיעה נוספת בה.

השופט ג'ורג' אמוראי כתב בגזר הדין כי "העבירות בוצעו כלפי קטינה בת 13 שלנאשם היכרות מוקדמת עם אחיה. מעשיו בוצעו תוך ניצול פער הגילאים של 25 שנה בינו לבין המתלוננת וניצול האמון שנתנה בו תוך שימוש בכוח. מעשיו הסתיימו למרבה המזל לאחר שגילתה המתלוננת תושייה ואזרה אומץ להתנגד לו. הנאשם פגע בכבודה של המתלוננת, בגופה ובזכותה לאוטונומיה על גופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully