וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים המתעללים: במח"ש מתנהלים בכוחניות

13.4.2010 / 14:01

עורכי הדין של השוטרים המואשמים בהתעללות בנער פלסטיני טוענים שלא קיבלו את חומר החקירה. "הבלשים לא ביצעו דבר, ובכל זאת במח"ש מתנהלים בכוחניות ומושיבים אותם על ספסל הנאשמים"

גדעון צנטנר

(צילום:גדעון צנטנר; עריכה: גדי וינסטוק)

פרקליטיהם של ארבעת השוטרים הנאשמים בהתעללות בפלסטיני שגנב אופנוע, ביקשו היום (שלישי) מבית המשפט המחוזי בירושלים לדחות את המענה לכתב האישום המיוחס להם, זאת מאחר שהסנגורים לא קיבלו לידם עדיין את כל חומר החקירה. עוד נודע היום כי מח"ש ניהלה לאחרונה חקירה נוספת נגד חשודים נוספים בפרשה, אולם החקירה נסגרה.

"לכולם ברור שהבלשים לא ביצעו דבר וחצי דבר מהמיוחס לה בכתב האישום, ובכל זאת במח"ש מתנהלים בכוחניות וממשיכים להושיב אותם על ספסל הנאשמים. חבל שהם לא מסוגלים לקבל החלטה אמיתית ולבטל את כתב האישום", אמר פרקליטו של אחד מהנאשמים, עו"ד אבי חימי.

מקרה ההתעללות אירע בחודש ינואר, אז נחשדו כעשרה שוטרים בהתעללות בפלסטיני תושב חברון בן 27, אשר גנב על פי החשד אופנוע ובמהלך מעצרו השוטרים חשודים כי התעללו בו. הפלסטיני ניסה לסחוט את בעליו של האופנוע הגנוב והבלשים, שהתחזו לבעלי האופנוע, עצרו את האיש, הכו אותו ואף הטילו עליו את מיימיהם. לאחר חקירת השוטרים הוחלט להגיש כתב אישום כנגד ארבעה מהעשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully