וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש להאריך את בידודו של קרליק בחצי שנה"

13.4.2010 / 13:19

הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש להאריך את מעצרו בהפרדה של דמיאן קרליק, רוצח משפחת אושרנקו. בבקשה נטען כי קרליק מהווה סכנה לעצמו וכי קיים חשש נוסף שאסירים ינסו לפגוע בו

הפרקליטות ביקשה היום (שלישי) להאריך בשישה חודשים את החזקתו בהפרדה של דמיאן קרליק, הנאשם ברצח ששת בני משפחת אושרנקו. בבקשה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, נטען כי יש צורך לשמור על קרליק בהפרדה בשל חשש שאסירים אחרים ינסו לפגוע בו או שינסה לפגוע בעצמו.

שלשום כפר קרליק באישומים נגדו וטען כי הוא חף מפשע. בדיון שהתנהל בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, קרליק אמנם הודה כי השתתף בהלוויה של בני המשפחה וכי נסע פעמיים למצרים לאחר הרצח, אך לדבריו, הנסיעות היו לצורך חופשה ולא היו קשורות לרצח. בתוך כך, עורך דינו של קרליק, אורי קינן מהסנגוריה הציבורית, הגיש בקשה לחשיפת פרטים על מעצרו של מרשו, שעליהם הוטל צו חיסיון.

קרליק מואשם ברצח ששת בני משפחת אושרנקו בדקירות סכין מרובות, בשוד ובהצתת בית המשפחה בראשון לציון. אשתו של דמיאן, נטליה, מואשמת אף היא בסיוע לקרליק ברצח ובהסתרת ראיות ובכך שעזרה לו להיפטר מבגדיו המגואלים בדם.

מספר ימים לאחר הרצח נעצר קרליק על סמך ממצאי דנ"א שהותיר בדירה. עם חשיפת הפרשה נעצרה גם נטליה אשתו בחשד לרצח, מכיוון שעל פי החשד ידעה מה מתכנן בעלה לעשות. כמו כן, נעצרו שאר בני משפחת קרליק בחשד שסייעו לדמיאן להימלט לסיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully