וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פייגלין: נתניהו רוצה לחלק את ירושלים

פנחס וולף

13.4.2010 / 11:03

במכתב חריף ששלח פייגלין לחברי מרכז הליכוד, תקף את נתניהו על שצירף את מפלגת העבודה לממשלה. "נתניהו התחייב להקמת מדינה פלסטינית, והוא פועל לחיסול מרכז הליכוד"

"נתניהו מבקש לחסל את מרכז הליכוד והוא בעד חלוקת ירושלים" – כך כתב משה פייגלין (ליכוד) במכתב חריף במיוחד שהעביר הבוקר (שלישי) לחברי מרכז הליכוד. "כבר כעת מוקפאת לחלוטין כל הבנייה החדשה במזרח העיר. התהליך שאנו נמצאים עמוק בתוכו, הוא בדיוק התהליך שהביא עלינו את ההתנתקות וכמעט שהרג את הליכוד", הוסיף פייגלין, וטען: "שרון אמר 'דין נצרים כדין תל אביב', ונתניהו אומר 'דין ירושלים כדין תל אביב'".

פייגלין טען במכתבו כי נתניהו פועל כשם שפעל אריאל שרון בטרם תחילת ההתנתקות, ו"פוזל" שמאלה. "שניהם מתכוונים בדיוק לאותו הדבר ופועלים בדיוק באותה השיטה. מדהים עד כמה התהליך דומה – ראשית נבחרים בקולות הימין, אחר כך מצרפים את מפלגת העבודה וכמובן פונים מיד חזק שמאלה ומתחייבים להקים מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים", כך כתב פייגלין, והפציר בחברי מרכז הליכוד: "שמרו על ירושלים וירושלים תשמור עליכם".

הרקע לשליחת מכתבו של פייגלין הוא פסיקת ביהמ"ש העליון להיענות לעתירת ראש הממשלה לבטל את החלטת המרכז לפני כחודש, בה נקבע כי בסוף אפריל יתקיימו בחירות חדשות למרכז הליכוד. ביהמ"ש קבע כי עד לסוף אפריל יצטרך נתניהו לאשר שינוי בתקנון המרכז ולקבוע כי יתקיימו הבחירות למרכז שלוש שנים לאחר הבחירות לכנסת.

לטענת פייגלין ייצא מכך בפועל שהבחירות למרכז הליכוד לא יתקיימו עוד, שכן ב- 25 השנים האחרונות לא היו שלוש שנים רצופות בלי בחירות לעיריות או לכנסת. לפיכך, לטענת פייגלין, "כולנו נהפוך לחברי מרכז של מפלגה ללא ציבור, שתיבלע בתוך איזו 'קדימה' חדשה ותיעלם במהירות מהמפה. האם שאלתם את עצמכם מדוע נתניהו עושה זאת? הוא מבקש להצביע בפועל בעד חיסול הליכוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully