וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 חודשי מאסר לנהג טרקטורון שפגע בילד

גלעד גרוסמן

13.4.2010 / 10:34

שי מימון, בן 24, מנתניה נידון ל-10 חודשים לאחר שנסע בטרקטורון בחוף הים ופגע בבן 3. את התאונה ביצע בזמן שנהג ללא רישיון. "רק עונש מאסר עשוי להרתיע אותו מלחזור על מעשיו"

בית משפט השלום בנתניה גזר אתמול (שני) 10 חודשי מאסר על שי מימון, בן 24 מנתניה, שהורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של נהיגה בקלות ראש וגרימת תאונת דרכים, לאחר שנסע בטרקטורון בחוף ים הומה אדם ופגע בילד בן 3. מימון גם חוייב לפצות את הוריו של הילד ב-5,000 שקל.

התאונה התרחשה במרץ 2008 בחוף "ארבע העונות" בנתניה, בזמן שבמקום שהו עשרות מתרחצים. מימון, שנהג ללא רישיון, נסע במהירות לעבר המתרחצים, ביצע פניית פרסה חדה והעיף חול לעברם. לאחר מכן המשיך בנסיעה פרועה על קו המים בין המתרחצים והיושבים בחוף, ובשלב מסוים פגע בילד בן שלוש שעמד על קו המים. הוא המשיך לנסוע עוד 500 מטר לאחר שפגע בילד. במהלך חקירת המקרה זומן מימון מספר פעמים לחקירה במשטרה, אך לא התייצב.

מימון גם כנראה לא למד לקח מהתאונה הראשונה. בנובמבר 2008, שבוע לאחר שנמסר לו שבית המשפט שלל את רישיונו לשנתיים, הוא נעצר שוב לאחר שנהג במהירות גבוהה וללא רישיון כשהוא מזגזג מנתיב לנתיב. לפני כחודשיים הוא נעצר פעם נוספת, לאחר שהפעם נהג בקטנוע ללא רישיון.

"הנאשם נדון בגין עבירות מסוג זה בשלוש הזדמנויות קודמות, ולא היה בכך כדי להעמידו על חומרת מעשיו", כתב השופט חגי טרסי בגזר הדין. "בנסיבות אלה מובן כי אין היום עוד מנוס מהטלת עונש מאסר משמעותי על הנאשם, מתוך ההבנה כי רק עונש מסוג זה עשוי להרתיעו מלחזור על מעשיו ולשקף את חומרת מעשיו".

השופט הוסיף שמדובר בעבירות חמורות. "הנאשם נהג בטרקטורון על חוף הים, בינות למתרחצים, באופן פרוע ומסוכן, תוך שהוא מתעלם למעשה משלומם של הנופשים ומקים עבורם מטרד משמעותי, כמו גם סכנת פגיעה ממשית. בסופו של דבר, אכן התממשה סכנה זו על דרך של פגיעה בילד צעיר כבן שלוש, אשר נפגע ונחבל. למרבה המזל היו החבלות במקרה זה קלות, אך נקל לשער את הזעזוע שחשו הנופשים במקום ואת החשש העמוק בו היו נתונים הוריו של הקטין, למראה הפגיעה בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully