וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערד הפכה לכלי משחק בידי פוליטיקאים"

רמי שני

13.4.2010 / 10:32

ראש הוועדה הממונה על העיר ערד מאשים כי הקדמת הבחירות היא תוצאה של ניסיון להשתלט על העיר בידי גורמים פוליטים מצד ישראל ביתנו ואגודת ישראל שלחצו על שר הפנים ישי

מערכת הבחירות לראשות העיר בערד, נערכת היום (שלישי) תחת צל האשמות מצד האדם אשר מנהל כיום את העיר. גדעון בר לב, אשר יושב בראש הוועדה הממונה בעיר טען כי גורמים פוליטים מישראל ביתנו ואגודת ישראל מעורבים בהקדמת הבחירות מתוך מטרה "להשתלט על העיר".

בר לב, אשר מנהל את עיר נכון לרגע זה, טען בפני רדיו דרום כי גורמים פוליטיים הם שלחצו והביאו לסיום כהונתה בטרם עת של הוועדה הממונה. שר הפנים, אלי ישי, אמר בתגובה לדברים כי בר לב ביצע את תפקידו בצורה מוצלחת וכעת הגיעה העת לבחירות דמוקרטיות בעיר.

"זהו שילוב לא מקודש בין גורמים פוליטיים מישראל ביתנו ואגודת ישראל, שלחצו והגיעו להסכמות עם שר הפנים, והביאו להקדמת הבחירות כי הם מקווים לכבוש את ראשות העירייה ולשלוט שם", האשים בר לב. "איש ממשרד הפנים לא נפגש איתי ואיש לא התעניין על שקורה בערד. לא ייתכן שיתעלמו מהעיר ויהפכו אותה לכלי משחק בידי פוליטיקאים".

בערד מתקיימות היום הבחירות לראשות העיר. כ-20,514 תושבי העיר בעלי זכות בחירה יתבקשו לבחור בין שמונת המועמדים המבקשים להיבחר לניהול העיר. בין המועמדים אשר את שמותיהם ישלשלו התושבים ל-36 הקלפיות הפזורות בעיר הדרומית עומדים משה אדרי, דוד אוחנונה, יצחק בנישתי, אלי (אליעזר) בר שדה, קלריס ויניג, שרית עוקד, טלי פולסקוב וישראל קינן.

הבחירות החלו בשעה שבע בבוקר וצפויות להסתיים בשעה עשר בערב. ממשרד הפנים יצאה הודעה כי עד סוף השבוע יוצגו התוצאות ויוכרז ראש העירייה הבא של ערד, עוד הוסיפו במשרד כי אם לא תהיה הכרעה, ייערך סיבוב נוסף לקראת סוף החודש (ב-27 בחודש אפריל).

מערכת הבחירות המוניציפליות בערד הפכה בימים האחרונים לפרועה ואלימה כאשר ביום שישי ריססו אלמונים צלבי הקרס על שלט של אחד המועמדים. השלט אשר תלוי על חלון משרדו של ישראל קינן, שכאמור מתמודד במערכת הבחירות, הושחט ומטה הבחירות של קינן הגיש תלונה במשטרה על כך.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully