וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף חוליית ג'יהאד איסלמי ליד כיסופים

יהושע בריינר וניר יהב

13.4.2010 / 7:19

כוח גבעתי זיהה מספר פלסטינים שמתקרבים לגדר המערכת בניסיון להניח מטעני חבלה לאורך הגדר. הכוח פתח לעברם באש וזיהה פגיעה במטרה. הפלסטינים מדווחים על הרוג אחד ושני פצועים בתקרית הירי. לא היו נפגעים לכוחותינו

רויטרס

(צילום: רויטרס; קריינות: אילן שניג, עריכה: יאיר דניאל)

תצפית צה"ל זיהתה לפנות בוקר (שלישי) חוליה של כמה חשודים פלסטינים כשהיא מתקרבת אל עבר גדר המערכת במרכז רצועת עזה, צפונית לכיסופים. כוח גבעתי שהוזנק למקום חשד שחברי החוליה מתכוונים להניח מטעני חבלה לאורך הגדר ופתח לעברם באש. זוהתה פגיעה בארבעה מחבלים, ולצה"ל לא היו נפגעים בתקרית.

האירוע החל זמן קצר לפני השעה שש. הכוח פתח בירי נשק קל ומרגמות ובסיוע ירי ממסוקים שהוקפצו למקום. זוהתה פגיעה בארבעה. ייתכן וזה היה מספרם הכולל של החוליה, שעל פי החשד עסקה בהטמנת מטעני חבלה.

מקורות פלסטינים דיווחו על עימותים שפרצו לפנות בוקר בין חמושים פלסטינים לבין כוחות צה"ל שפעלו באזור מחנה הפליטים אל-בורייג' שבמרכז רצועת עזה. עדי ראייה פלסטינים דיווחו כי החיילים ירו מתוך טנקים ומסוקים לעבר חמושים פלסטינים ושיש נפגעים שהועברו לבית החולים בדיר אל-בלח. המקורות מדווחים כי לפחות פלסטיני אחד, מרוואן ג'רבה בן 25, נהרג בחילופי האש ושניים נוספים נפצעו. הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלמי, פלוגות אל קודס, נטלה אחריות על העימות עם החיילים.

בהודעה שפרסמה נמסר כי "לוחמי הזרוע הצליחו להילחם עם חיילי צה"ל שהסתננו לאזור ממזרח למחנה הפליטים אל-בורייג' שבמרכז הרצועה, ולפגוע בו". עוד נמסר בהודעה כי אנשי הזרוע הצבאית ימשיכו להילחם בחיילי צה"ל שייכנסו לרצועה שכן דרך הג'יהאד וההתנגדות "היא הבחירה האסטרטגית לשחרור אדמתנו מידי הציונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully