וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המבקר: חגיגה צנועה במשרד הביטחון

13.4.2010 / 5:35

לאחר הביקורת שהטיח מבקר המדינה בטקסי יום העצמאות שערך שר הביטחון ברק, הוחלט לקיים השנה חגיגה צנועה יותר. התקציב קוצץ, הפוליטיקאים נשארו בחוץ ותזמורת צה"ל תנגן

בעקבות הביקורת הקשה שמתח מבקר המדינה על טקסי קבלת הפנים שערך שר הביטחון אהוד ברק ביום העצמאות, הוחלט השנה לערוך במשרד הביטחון טקס צנוע יותר. לוואלה! חדשות נודע כי תקציב הפקת האירוע קוצץ בכ-400 אלף שקלים.

כיבוד פשוט יחליף את ארוחת הערב שהייתה נהוגה בטקס ומספר ההזמנות יצומצם בכאלפיים. כמו כן הוחלט לקצץ בהפקת הסרטונים במהלך ערב, ולהטיל על התעשיות הביטחוניות, שיעמדו במרכז האירוע, להפיק בעצמן את הסרטונים. באירוע גם יופיעו תזמורת צה"ל ומקהלת ילדים, בהתאם למגמת החיסכון החדשה. האירוע ייערך, כבכול שנה, בבסיס הקריה בתל אביב.

על פי הערכות, שלח משרד הביטחון כ-4000 הזמנות לברי המזל שיקחו חלק בטקס. בניגוד לשנים קודמות, לא יחולקו הזמנות לפוליטיקאים או לחברי מפלגה ובמקום זאת יוזמנו לאירוע היוקרתי קצינים במילואים במפקדי יחידות השדה בצה"ל, מדרגת מפקדי הגדודים ומעלה.

"ההחלטות לקיצוצים באירוע לא נבעו מדו"ח המבקר", אומר גורם במשרד הביטחון, "מדובר בשינויים שנועדו לצמצם עלויות. צריך להדגיש שגם בשנים האחרונות האוכל שטענו שהוא יוקרתי הגיע מהמטבח של חדר האוכל במשרד הביטחון".

דו"ח מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס חשף כי עלות האירוע בשנה שעברה עמדה על כמיליון שקלים וחצי. חלק ניכר מהדו"ח התייחס לאישים אותם הזמין ברק. על פי הדו"ח, כ-1,500 מוזמנים קיבלו הזמנות אישיות, חלקם לחברי מפלגת העבודה. במקביל העלה המבקר טענות לגבי ארגון האירוע והפקתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully