וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנגור: מסר במעצר בגלל חשוד שנמצא בחו"ל

גלעד גרוסמן

12.4.2010 / 19:07

בית המשפט המחוזי דחה את ערעורו של עו"ד אורי מסר, מקורבו של ראש הממשלה לשעבר אולמרט, על המשך החזקתו במעצר. לדברי פרקליטו שמעון דולן, יש סיכוי שמסר נשאר במעצר רק כי מחכים לחשוד אחר שיגיע ארצה

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: דורון שטיין)

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה דחה הערב (שני) את ערעורו של עו"ד אורי מסר על הארכת מעצרו. בדיון אמר פרקליטו של מסר, שמעון דולן, כי אין חשש שמסר ינסה לשבש החקירה וכי שמו נקשר לפרשה שאינה קשורה אליו. עוד טען דולן כי יש סיכוי שמסר נשאר במעצר רק כי מחכים לחשוד אחר שיגיע ארצה. אתמול הוארך מעצרו של מסר בחמישה ימים.

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי עורך הדין מסר, מקורבו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, נעצר בחשד למעורבות בפרשת שחיתות חמורה שבמרכזה פרויקט הנדל"ן "הולילנד". מלבדו נעצרו חמישה חשודים נוספים, ועל חלק מפרטי הפרשה קיים עדיין צו איסור פרסום. מסר חשוד כי תיווך בין אנשי עסקים לבכירים בעירייה ומעצרו הוארך בשישה ימים, ולאחר מכן בחמישה ימים נוספים. סגן נשיא בית משפט השלום, השופט אברהם הימן, אמר בדיון על הסרת צו האיסור בפרשה כי מדובר ב"חקירה מורכבת ביותר, הן במספר המעורבים, הן במספר הפרשיות, הן בעובדות והן בפעולות החקירה המורכבות והבלתי שיגרתיות". יצוין כי פרוייקט "הולילנד" אושר בזמן כהונתו של אולמרט כראש עיריית ירושלים.

פרקליטו של מסר אמר בתגובה לפרסום הפרשה כי מעצרו של מסר בחשד לשיבוש הליכי חקירה הינו מיותר לחלוטין. "כפי שהוצג לנו בבית המשפט מדובר בפרשות שעו"ד מסר נחקר בשנתיים האחרונות וכל אותה עת שמר עו"ד מסר על שתיקה תקשורתית מוחלטת מתוך רצונו לכבד את גורמי החקירה והאכיפה וכדי להימנע מחשש משיבוש מהלכי חקירה. עו"ד אורי מסר נחקר בעבר על נושאי החקירה הנדונה כעת ועל חלקם אף חלים דיני התיישנות וכזכור, לפני זמן מה הוחלט על ידי פרקליטות המדינה לסגור את תיקי החקירה בכל אותם הנושאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully