וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בגין קדאסה נרצח ביריות בסמטה בלוד

גלעד גרוסמן

12.4.2010 / 19:34

עלא ופריד אבו עבייד מואשמים כי רצחו את בגין אל קדאסה בחודש שעבר בלוד. אל קדאסה היה אחד משלושה האחים שכונו על שם שלושת המנהיגים שהביאו להסכם השלום בין ישראל למצרים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש אתמול (שני) כתב אישום נגד עלא ופריד אבו עבייד, בני דודים בשנות ה-30 לחייהם מלוד, על רצח בגין אל קדאסה בחודש שעבר בלוד.

אל קדאסה הוא אחד משלושה אחים שנולדו ב-1979 וכונו על שם שלושת המנהיגים שחתמו על הסכם השלום בין ישראל למצרים – מנחם בגין, אנואר סאדאת וג'ימי קרטר. סאדאת וקרטר, גרסת לוד, הידרדרו לפשע. בגין, לטענת הפרקליטות, נרצח כנקמה על כך שנכנס בשעת לילה לביתם של בני משפחת אבו-עובייד.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אליאנא דניאלי מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשמים התגוררו בסמוך למשפחתו של הנרצח. לאחר שהתעורר חשדם שאל קדאסה נכנס לביתם בזמן שישנו, הלכו פריד, אביו ואחיו לבית משפחת אל קדאסה כדי לברר את הנושא. בגין לא היה בבית, והנאשמים החליטו לרצוח אותו.

הם הצטיידו באקדח ובכובע גרב בעלי חורים לעיניים, ויצאו לחפש את בגין. סמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר הם הבחינו בו כשהתקרב לביתו יחד עם חבריו. פריד קרא לו לסמטה בה הם עמדו, אז פנו בגין וחברו לסמטה כדי לבדוק מי קורא להם. לפי האישום, שלף אז עלא אקדח וירה בבגין כ-10 יריות ממרחק קצר. לאחר מכן נמלטו השניים ובגין מת כעבור זמן קצר מפצעיו.

בני הדודים נעצרו בעקבות עדויות שמסרו חבריו של בגין, שזיהו את השניים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully