וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ ימשיך להתגעגע לכספת מרחוק

עמית בן-ארויה

12.4.2010 / 10:06

בקשתו של הזמר להחזיר לו את הכסף שנמצא בכספת שהוחרמה ע"י רשות המסים נדחתה. הזמר ואמרגנו חשודים בהעלמת הכנסות בסך 5 מיליון שקל

בית משפט השלום בירושלים דחה בשבוע שעבר את בקשת הזמר קובי פרץ להחזיר לידיו את הכסף והמסמכים שנתפסו בתחילת חקירת רשות המסים נגדו.

לפי החשד של רשות המסים, פרץ ואמרגנו יוחאי יעיש העלימו הכנסות בסך 5 מיליון שקל. פרץ הכחיש בחקירתו כי יש לו כספת, אך החוקרים איתרו כזו בבנק דיסקונט ובה כ-1.5 מיליון שקל. פרץ דיווח על הכנסות בסך 300 אלף שקל בלבד. לפי הפרסומים, כשנשאל פרץ מה מקור הכספים שמר על זכות השתיקה.

מהחקירה עלה לכאורה כי על הופעות בחו"ל נהג פרץ שלא לדווח כלל ואילו על הופעה בישראל, שבגינה גבה כ-45 אלף שקל, דיווח על הכנסה של 2,000 שקל בלבד.

ב-14 במארס השנה קיבלו חוקרי הרשות מבית המשפט צו חיפוש בביתו של פרץ בחולון וכן בכספת שלו בבנק דיסקונט. ב-16 במארס אישר בית המשפט צו חיפוש נוסף. בא כוחו של פרץ, עו"ד חיים לוי, טען כי צו החיפוש פגום מאחר שהשופט לא סימן בטופס המתאים אם הוא מקבל או דוחה את הבקשה. בנוסף נטען כי הצו הראשון לא הסמיך את חוקרי הרשות לפתוח את הכספת, אלא רק לחפש בביתו של פרץ. השופט אברהם רובין שלל זאת ואמר שאושר במפורש לפרוץ לכספת של פרץ. בנוסף הבהיר כי הפגם הוא טכני בלבד. "הצו ניתן ובוצע כדין", סיכם השופט.

החלטת השופט להותיר את הכספים בידי הרשות נסמכת על הצהרת הרשות כי בסוף ההליך בכוונתה לחלט את הכספים שנתפסו לטובת אוצר המדינה. בית המשפט הציע לפרץ להפקיד ערבות בנקאית, אך פרץ סירב. לוי מסר כי בכוונתו לערער על ההחלטה בימים הקרובים.

בנוגע לצו השני נמסר מהרשות כי "הצו הוצא בעקבות ממצאים שעלו מהמסמכים שנתפסו בחיפוש הראשון. החיפוש בוצע". החקירה מתנהלת במשרד חקירות מס הכנסה ירושלים ובמשרד מע"מ תל אביב 3.

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully