וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט לפרקליטות: מסכים להתייצב לחקירה

גלעד גרוסמן

11.4.2010 / 18:23

פרקליטו של רה"מ לשעבר הודיע לפרקליטות, כי מרשו יסכים להתייצב לחקירת המשטרה בנוגע לפרשת הולילנד, אם יתבקש לעשות כן. אולמרט דחה "את כל ההאשמות המרומזות" בנוגע למעורבותו בפרשה

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: עידן גוראל)

פרקליטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עו"ד אלי זהר, שלח היום (ראשון) מכתב לפרקליט מחוז ירושלים, בו הודיע כי לאחר שובו מחו"ל יגיע אולמרט לכל חקירה במשטרה בקשר לפרשת הולילנד, אם יתבקש לכך. עו"ד זהר ביקש שהפרקליטות תתאם עמו את מועדי החקירות, כפי שנעשה בעבר.

"בימים האחרונים שורבב שמו של מר אולמרט לחקירה המתנהלת על ידי משטרת ישראל, אשר אודותיה דווח בהרחבה בכלי התקשורת", נכתב במכתב. "מר אולמרט דוחה מכל וכל את ההאשמות המרומזות המיוחסות לפעילותו בעניינים שונים בנושא החקירה שהודלפו בכלי התקשורת" .

למרות זאת, הוא הוסיף כי לאחר שאולמרט יחזור בסוף השבוע מביקורו בחו"ל שתוכנן לפני זמן רב, הוא "יגיע לכל חקירה, אם יתבקש לכך, כפי שעשה פעמים רבות, הן כראש ממשלה והן לאחר מכן. אעריך אם תמצא לנכון לתאם עמי את הגעתו של מר אולמרט לחקירה, כפי שנהוג היה בעבר".

בתוך כך, הוארך היום מעצרו של עורך הדין אורי מסר בחמישה ימים נוספים. לדברי המשטרה, לידי יאח"ה הגיעו ראיות חדשות בתיק וכן קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה. כמו כן, טרם נחקרו כל החשודים בפרשה. עוה"ד מסר ובכירים בעיריית ירושלים חשודים בקבלת שוחד בתמורה לקידום פרוייקטים נדל"ניים בעיר.

אתמול במהלך שהותו במדריד התייחס אולמרט לראשונה לפרשת הולילנד. בראיון ממדריד לערוץ 2 אמר אולמרט, כי הוא "די מופתע", והכחיש כל קשר לפרשה. אולמרט, שבזמן הפרשה כיהן כראש עיריית ירושלים, ציין בנוסף כי הוא מתכנן לשוב לישראל לקראת סוף השבוע, ויתייצב לחקירת המשטרה אם יתבקש לעשות כן.

במשטרה ובבית המשפט מגדירים את פרשת "הולילנד" כאחת מפרשות השוחד החמורות בשנים האחרונות, שככל הנראה נמשכה למעלה מעשר שנים ובמהלכה הועברו עשרות מיליוני שקלים כשוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully