וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייבוא החל: מכשירי אייפד נתפסו בנתב"ג

זוהר בלומנקרנץ

11.4.2010 / 15:00

רשות המסים תפסה 5 מכשירים ראשונים במכס, שניים מהם הוחזרו לנוסעים לאחר ששילמו את הקנסות המתבקשים בחוק. 15 נוספים הצהירו על המכשיר ביציאה מהשדה ושילמו את ההיטל

חמישה מכשירי אייפד ראשונים נתפסו היום (ראשון) במכס בנתב"ג, כך נמסר על ידי רשות המסים בהודעה שפירסמה. שני מכשירים כבר הוחזרו לנוסעים, לאחר שאלה שילמו את הקנסות המתבקשים בחוק, ואילו שלושה מכשירים נוספים עדיין ממתינים לשחרורם. כ-15 נוסעים אחרים הצהירו בעוברם במסלול האדום על מכשיר האייפד שהביאו, ושילמו את המס המוטל.

במהלך חג הפסח האחרון רשות המסים פתחה במבצע "אביב פורח", במהלכו נתפסו כ-200 ישראלים, בארבעה ימים (2-5 באפריל), לאחר שניסו להבריח ארצה מוצרים שלא הצהירו עליהם כחוק. בין הנוסעים שנתפסו היה קצין צה"ל בכיר, שניסה להבריח מאה חולצות של גאפ. רשות המסים דחתה את פניית הצבא לקבל את פרטיו של הקצין הבכיר, לצורך בירור המקרה איתו ואפשרות העמדתו לדין משמעתי.

ניסיון ההברחה הנפוץ ביותר בימי החג היה של סיגריות ואלכוהול מעל כמות הפטור. על גופו של אחד הנוסעים אף נתפסו יהלומים מלוטשים. בין שאר הסחורות שנתפסו היו שעוני ראדו, טלפונים סלולריים, ומותגי הלבשה בכמות גדולה, בכלל זה מותגי הלבשה החשודים כמזויפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully