וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות: "רייפמן יצא למסע בזבוזים פזרני"

גלעד גרוסמן

11.4.2010 / 14:02

על פי הבקשות שהגיש המנהל המיוחד, עו"ד איתן ארז, לבית המשפט – הליך פשיטת הרגל של איש העסקים לווה ברכישת יין בסכום של 137 אלף דולר, השקעה של 150 אלף דולר במסעדה ושיפוץ פנטהאוז להוריו

אלי רייפמן מסרב לרדת מהכותרות וגם משולחן הדיונים בבית המשפט: לאחר שבשבוע שעבר דחתה נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש את דרישתו של ריפמן לפסילת השופטת בתיקו, ורדה אלשיך, הגיש ביום חמישי האחרון המנהל המיוחד, עו"ד איתן ארז, בקשות מיוחדות לבית המשפט החושפות הוצאות תמוהות של איש העסקים שנקלע לחובות.

על פי ארז, רייפמן רכש בסמוך להליכי פשיטת הרגל בקבוקי יין בסכום של כחצי מיליון שקל (137 אלף דולר) מחברת "גג העיר" שבבעלות השף חיים כהן. לטענתו של ארז מדובר בחשבוניות "חשודות מאוד" שכן לא נראה כי החברה כלל סיפקה לרייפמן את בקבוקי היין האמורים.

בנוסף, נטען כי רייפמן העביר באותה התקופה להוריו סכום מרשים של 1.25 מיליון שקלים במטרה לממן את שיפוץ הפנטהאוז בו הם מתגוררים וכן השקיע לא פחות מ-150 אלף דולר במסעדת "מיט-בול" בראשון לציון. נוסף על הוצאות אלה, נטען כי רייפמן גם העביר במהלך שנת 2008 כ-6.5 מיליון דולר לשלוש חברות זרות.

עו"ד ארז דורש את השבת הכספים כולם, בתוספת ריבית והצמדה, לקופת הכינוס ומבקש את עזרת בית המשפט בביצוע הדבר. ככל הידוע, טרם הוגשה לבית המשפט תגובתו של רייפמן לטענות.

כזכור, איש העסקים עדיין מואשם כי סרב להעביר לידי המנהל המיוחד שמונה לנכסיו את מניותיו בחברת "אמבלייז" בהתאם להכרעת בית המשפט בעניין – סירוב אשר בגינו דורש עו"ד ארז את השבתו של רייפמן למאסר.

ריפמן מסר בתגובה לדברים: "איתן ארז מטעה פעם נוספת את בית המשפט". לדבריו, בקבוקי היין נרכשו ע"י אחד מחבריו שהוא בעל חברת יינות בינלאומית בחו"ל שבסה"כ ביקש את עזרתו של רייפמן לרכישה בארץ והעביר לו את הכספים לצורך הרכישה. לדבריו, "איתן ארז מודע לכך ואף קיבל מרואה החשבון מסמכים ושטרי משלוח המעידים כי לא אני הקונה".

עוד טען ריפמן כי השיפוץ בבית הוריו בוצע זמן רב לפני הכניסה להליכי פשיטת הרגל. כמו כן, טוען ריפמן כי איתן ארז סותר את עצמו כשהוא טוען שריפמן החזיר חובות של מיליונים לחברות זרות ובו בזמן טוען כי נטל הלוואות אותן לא החזיר.

"איתן ארז מנצל את העובדה שבית המשפט אינו בודק את דבריו בגלל מעמדו ומוסר מידע כוזב באופן שיטתי במטרה לקבל דבר במירמה ובניסיון להשחיר את פניי - אני מבקש מבית המשפט לבחון את מצגיו של איתן ארז: אכן קניתי בית להוריי בראשון לציון ושיפצתי אותו עבורם כמיטב יכולתי באותם ימים בכדי להיטיב איתם, איזה ילד להורים מבוגרים לא היה עושה זאת? מצגיי מגובים בעובדות ואסמכתאות ואין בהם שום עבירה - חבל שאיתן ארז מתעסק ברדיפת משפחתי וחבריי במקום במימוש נכסיי, אשר יכלו לכסות את החובות ולהשיב כסף לנושים", דברי רייפמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully