וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה קבעה: נתניהו יכריע בפרשת "ברזילי"

11.4.2010 / 12:00

השרים הסמיכו את ראש הממשלה להחליט האם יועתק מקום בנייתו של חדר המיון הממוגן בבית החולים באשקלון. סגן שר הבריאות ליצמן הביע את מחאתו

הממשלה הסמיכה היום (ראשון) בישיבתה השבועית פה אחד את ראש הממשלה, המשמש גם כשר הבריאות, לקבל כל החלטה בעניין חדר המיון של בית החולים ברזילי באשקלון. ראש הממשלה אמר כי ביקש ממנכ"ל משרדו אייל גבאי לבדוק את הנושא ולדווח לו. "על בסיס זה אני מבקש שהממשלה תסמיך אותי לקבל החלטה שתבוא במקום ההחלטה הקודמת", אמר. בישיבה הביע סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן את מחאתו על ההחלטה ואמר כי "נתניהו הוא שר הבריאות על הנייר, אני שר הבריאות בפועל".

בחודש שעבר אישרה הממשלה ברוב של 11 שרים מול עשרה את העתקת בניית חדר המיון הממוגן בבית החולים בשל הימצאות שלדי אדם באתר המקורי. הצעד גרר אחריו ביקורת קשה במערכת הפוליטית, במערכת הבריאות ובציבור ואף הביאה להתפטרותו של מנכ"ל משרד הבריאות ד"ר איתן חי-עם.

נוכח הביקורת החריפה שנמתחה עליו, נועד בשבוע שעבר ראש הממשלה עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ודן עימו בביטול האפשרי של ההחלטה. ליצמן הציג בפני נתניהו את עמדתו, ואילו ראש הממשלה הבהיר לו כי הוא יקבל החלטה שלא תסכן חיי אדם, שתבוסס על המלצת הגורמים הרפואיים. נתניהו גם הורה לבחון מחדש את החלטת הממשלה והנחה את מנכ"ל משרדו אייל גבאי להקים צוות מיוחד שיבחן את האפשרויות להקמת חדר מיון ממוגן בבית החולים ברזילי, באופן שלא יהיה שום סיכון לחיי אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully