וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלבי קרס רוססו על שלטי המועמד לראשות ערד

רמי שני

11.4.2010 / 1:19

אלמונים ריססו צלבי קרס על שלטים של ישראל קינן, אחד המועמדים לראשות עיריית ערד. "מזועזע מהמעשה ומהמקום שאליו הידרדר המאבק הפוליטי בישראל"

מאבקי הבחירות לראשות העיר בערד עוברים קווים אדומים. יומיים לפני יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ריססו אלמונים צלבי קרס על פני כרזות המועמד לראשות עיריית ערד - עו"ד ישראל קינן.

צלבי הקרס רוססו שלשום (שישי) על השלט שתלוי על חלון משרדו של עורך הדין קינן, המתמודד על כיסא ראשות העיר בערד, בבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב, יום לאחר ציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה.

"המעשה מביש עבור כולנו, אני מזועזע מהמעשה ומהמקום שאליו הידרדר המאבק הפוליטי בישראל. הפגיעה גדולה שבעתיים, משום ששני הוריי ניצולי שואה", סיפר עוה"ד קינן לנלה מיוחס מרדיו דרום. "לא האמנתי שערד תצטרף למקומות בהם הדיון הפוליטי חוצה גבולות, אבל כנראה שהמועמדות שלי מאוד מפריעה למישהו", אמר.

עו"ד ישראל קינן שעומד בראש רשימת "ערד שלנו", מתמודד מול שבעה מועמדים נוספים על ראשות העיר ערד, הבחירות יתקיימו במועד מיוחד בעקבות פיזור הוועדה הקרואה שפעלה בעיר כשנתיים. אתמול הוגשה למשטרה תלונה על ידי מטה הבחירות של עו"ד קינן, והמשטרה פתחה בחקירה.

עדכון ראשון: 23:13

  • עוד באותו נושא:
  • צלבי קרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully