וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה העירומה של פעילת השמאל בהר חברון

יהושע בריינר

11.4.2010 / 0:45

במהלך סיור פעילי שמאל בהתנחלויות בדרום הר חברון, פשטה צעירה את חולצתה מול כיתת הכוננות בהתנחלות עתניאל והחלה לחלל בחליל ללא חלק עליון. שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותה

פעילת שמאל נעצרה אמש (שבת) בהתנחלות עתניאל לאחר שהורידה את חולצתה מול חברי כיתת הכוננות ותושבי ההתנחלות. לטענת המתנחלים, במהלך סיור שקיימו פעילי שמאל בהתנחלויות בדרום הר חברון, הגיעו הפעילים ליישוב עתניאל. לטענתם, בעת הגעתם של מתנחלים למקום, הורידה הפעילה את חולצתה ונותרה ללא חלק עליון, אז התיישבה על אחד הסלעים במקום והחלה לחלל בחליל.

המתנחלים הגיבו בזעם לנוכח התערטלות הפעילה, וכח צבאי שהגיע למקום הורה לה להתלבש. הצעירה סירבה ואף איימה כי אם אחד מהחיילים ייגע בה, היא תתלונן עליו במשטרה. עקב כך הוזעק למקום כח משטרתי שעצר את הצעירה.

בחקירתה סירבה הפעילה הצעירה לשתף פעולה עם החוקרים והיא שוחררה בתנאים מגבילים. אנשי הימין הגיבו בזעם למקרה. חבר הכנסת מיכאל בן ארי אמר כי "זה סימן שהטיפול בשמאל הקיצוני בישראל צריך לעבור מהידיים של המשטרה לידיים של רשויות הרווחה. מדובר בקומץ סהרורים שפשטו את הרגל מבחינה המוסרית והערכית". במשטרת ישראל אישרו את פרטי סיפור.

עדכון ראשון: 23:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully