וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח מנפאל חשוד שגנב את הטלפון של המפכ"ל

איילה חננאל

10.4.2010 / 18:42

הטלפון הסלולרי של מפכ"ל המשטרה, דודי כהן, שנגנב אמש מרכבו שנפרץ, נמצא ברשותו של נתין זר מנפאל. לטענת הנפאלי, הוא קנה את הטלפון בחנות בתחנה המרכזית

נתין זר מנפאל נעצר היום (שבת) בידי שוטרי מרחב ירקון בחשד שגנב את הטלפון הסלולרי של מפכ"ל המשטרה דודי כהן מרכבו אתמול. הפריצה לרכב, שנשא לוחיות רישוי צהובות וחנה בגבעתיים בחנייה המסומנת לרכב משטרתי בלבד, בוצעה לאחר שהגנב ניפץ את השמשה. הטלפון, שאינו מכיל מספרים מבצעיים, נגנב מהרכב ונמצא היום לאחר שבוצע איכון לאיתורו. לאחר שבוצע האיכון למכשיר, ביקשו שוטרי מחוז ת"א את סיוע פקחי יחידת עוז,א שר איתרו את הנפאלי בדירתו ברחוב נווה שאנן בתחנה המרכזית הישנה.

בחקירתו סיפר החשוד, אזרח נפאלי, כי קנה את הטלפון בחנות בתחנה המרכזית בת"א הסמוכה לביתו. בעל החנות שמכרה לטענת הנפאלי את הטלפון, אותר ונחקר על ידי צוות חקירה מיוחד שהקימו במחוז ת"א לפענוח הפריצה לרכבו של המפכ"ל. השניים שוחררו בתום חקירתם וכעת נמשך המצוד נגד האדם שפרץ לרכבו של המפכ"ל וטרם נעצר. יש לציין שביתו של המפכ"ל, אשר מחוץ לו נפרץ הרכב, אמור להיות מאובטח לאורך כל שעות היממה.

בחודש יולי אשתקד גנבו פורצים מביתו של ניצב אורי בר לב במושב משמר איילון שבשפלה אקדח, מחשב ואת רכב הטויוטה המשטרתי של הניצב. בנוסף, הפורצים שנכנסו לבית שעה שניצב בר לב ומשפחתו ישנו, מצאו את מפתחות הרכב וגנבו גם אותו. הרכב המשטרתי אותר לאחר יומיים.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully