וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב בסוריה הטביע למוות את ארבעת ילדיו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

10.4.2010 / 18:10

כלי תקשורת בסוריה מדווחים כי האב הודה בחקירתו כי רצח את ארבעת ילדיו. האב טען כי הטביע אותם באגם בגלל סכסוך כספי שהיה לו עם אביו

זעזוע כבד בסוריה: אב הטביע למוות את ארבעת ילדיו הקטנים באגם מצפון-מזרח למחוז חלב. כלי התקשורת בסוריה דיווחו היום (שבת) כי בחקירתו הודה האב ברצח ארבעת הילדים וציין כי הדבר נעשה בשל סכסוך כספי שהיה לו עם אביו. האב, ששמו זכריא, עובד במאפייה בכפר אל-מנכובה בסמוך לכפר מנבג'. היום הוא צפוי לעמוד לדין בפני בית המשפט במדינה. גורמים במשטרה סיפרו לכלי התקשורת המקומיים כי האב ביקש מחברו הנוהג במונית להסיעו ביחד עם ילדיו אל אזור אגם סד תישרין ולשוב לאחר שעתיים. כשהגיע למקום הוא השליך את בתו הבכורה בת השש אל האגם והטביע אותה. לאחר מכן הטביע את יתר הילדים בני ארבע, שלוש ושנתיים.

"האב הרוצח שב חזרה לביתו עם אותו נהג המונית לאחר שעתיים, וכשהנהג שאל אותו היכן ילדיו, ענה האב: 'השלכתי אותם למים'. לאחר מכן שינה את גרסתו, טען כי התלוצץ ואמר לנהג כי השאיר אותם אצל קרובי משפחה במקום. הנהג לא האמין לו והוא פנה למשטרת מחוז מנבג'", דווח. במקביל דיווחו ילדי בית ספר שטיילו במקום על כך שמצאו גופות של ילדים צפות במים. תושבי האזור הסמוך לאגם משו את גופות הילדים מהאגם והעבירו אותם לבית החולים אל-באסל בעיר מנבג' כדי לבדוק כיצד מתו.

  • עוד באותו נושא:
  • סוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully