וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר: ארקיע תפעיל טיסות לעקבה

זוהר בלומנקרנץ

10.4.2010 / 17:50

תגובה ראוייה לכניסת אל על לקו לאילת: השב"כ אישר לחברת ארקיע להפעיל טיסות לירדן שימריאו בחזרה רק לאחר רדת החשיכה. בארקיע מבטיחים: "הטיסות יחלו כבר בחודש הקרוב"

השב"כ אישר לחברת ארקיע לטוס לעקבה במסגרת מגבלות אבטחה ספציפיות, כך נודע היום (שבת) ל"הארץ". במסגרת מגבלות האבטחה, מטוסי ארקיע ימריאו חזרה מירדן רק לאחר רדת החשיכה. בתחילת השבוע קיבלה החברה אישורים משלטונות התעופה של ירדן וישראל לקיומן בראשונה של הטיסות.

לדברי בכיר מחברת ארקיע, החברה הישראלית תעמוד במגבלות האבטחה ותפעיל את הטיסות מישראל בשעות היום ותשוב מירדן בלילה. בכוונת החברה להתחיל ולבצע את טיסות השכר כבר בחודש הקרוב. בשלב ראשון תפעיל החברה שתי טיסות בשבוע. ארקיע היא המוביל הרשמי של ישראל בקו התעופה הסדיר לעמאן ועל כן, לדברי בכיר בארקיע, הוא לא צופה קשיים בביצוען של הטיסות לעקבה, אותן מתכננת החברה לבצע באמצעות מטוסי הנוסעים שלה מדגם ATR.

בתשובה ל"הארץ", אמר הבכיר, כי אינו רואה סתירה בין רצונה של ארקיע להתחיל לטוס לעקבה - יעד המתחרה באילת, לבין המאבק שהחברה מנהלת נגד כניסתה של אל על בראשונה לקו הפנים ארצי לאילת. "כניסתה של חברת אל על לטיסות לאילת תיפגע בסטטוס קוו. אני צריך לדאוג לפרנסתם של עובדי החברה", אמר.

הוא הוסיף כי "כבר בחג הפסח, מכרנו 500 חדרים בעקבה. מבחינתנו מדובר ביעד אטרקטיווי חדש אשר מצטיין בבתי מלון מודרניים וחול ים נקי". לדבריו, עקבה יכולה לשמש פתרון תיירותי לערביי ישראל מצפון הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully