וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים ציינו בלונדון 40 שנה לפירוק הביטלס

קובי מנדל

10.4.2010 / 15:02

קשה להאמין אבל ארבעה עשורים חלפו מאז הפירוק הרשמי של "ארבעת המופלאים". אלפי בריטנים ציינו את האירוע בהתכנסות מול אולפני Abbey Road

ברחבי העולם ובעיקר בבריטניה מציינים היום (שבת) 40 שנה לפירוקה של להקת החיפושיות. אלפי מעריצים הקדימו וציינו את יום השנה כבר ביום חמישי האחרון כשקיימו אירוע מול אולפני Abbey Road בלונדון אותו ארגן ריצ'רד פורטר המוכר כמי שמארגן סיורים רגליים באתרי החיפושיות בלונדון והוא בעל בית קפה הנושא את שם הלהקה במקום. ארבעה מהנוכחים הגיעו כאשר הם מחופשים ללהקה הנודעת.

צלם החיפושיות צילם את הארבעה חוצים את מעבר החצייה המפורסם בשישה צילומים בלבד כאשר החמישי מביניהם הוא זה המוכר ונבחר לעטר את תקליטם הידוע. מנהיג הלהקה פול מקרטני הודיע רשמית על פירוק הלהקה ב-10 באפריל בשנת 1970 לאחר שנואש מניסיונותיו לאחד את הקרעים שנוצרו בין חברי הלהקה.

גם 40 שנה לאחר הפירוק הרשמי, הוכיחו מעריצי הלהקה שביכולתם לעצור את התנועה בלונדון. זאת לאחר שהעצרת שהתקיימה מול האולפנים הביאה לחסימת התנועה במקום. "ארבעת המופלאים" – ג'ון לנון, פול מקרטני, ג'ורג' האריסון ורינגו סטאר פעלו החל מסוף שנות ה-50' ועד לשנת 1970. הם זכו להצלחה עולמית במהלך שנות ה-60' ומילאו תפקיד מרכזי בתרבות של התקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully