וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות נאצה התגלו על קבר יהושע בן-נון

יהושע בריינר

9.4.2010 / 8:17

אלפי מתפללים עלו הלילה לקבר יהושע בן-נון סמוך לאריאל והזדעזעו לגלות כי אלמונים ריססו במקום כתובות נאצה בערבית. חייל צה"ל שאבטח את המתפללים נפצע קל מאבנים שיודו לעברו

כ-5,000 מתפללים, עלו הלילה (שישי) תחת אבטחה כבדה של צה"ל לקבר יהושע בן-נון בכפר הערבי כפל חרת', צפונית-מערבית לאריאל. המתפללים הראשונים שהגיעו למקום כדי לציין את יום השנה לפטירתו של בן-נון, הזדעזעו לגלות כי על הקבר רוססו כתובות נאצה לאומניות בערבית. המתפללים וכוחות צה"ל שהיו במקום, מחקו כעבור זמן קצר את הכתובות. במהלך הכניסה למתחם, נפצע חייל צה"ל באורח קל מאבנים אשר יודו לעברו. החייל קיבל טיפול רפואי ראשוני במקום ולא נזקק לפינוי.

במועצה האזורית שומרון טוענים כי פלסטינים חיללו בעבר את הקבר מספר פעמים. ראש המועצה גרשון מסיקה אמר בתגובה כי "חולשה מזמינה לחץ, אין ספק שהחולשה שמפגינה הממשלה מול כל לחץ או אפילו איוושת לחץ כלשהי מעלה את המוטיבציה והחוצפה של הערבים לבצע מעשי נבלה כאלו. אנו מקווים כי הממשלה תתעשת ותתחבר למורשת יהושע בן-נון, מורשת האמונה וההליכה באומץ. אנו חזקים, צריך שרק ההנהגה לא תישבר".

מסיקה הביע גם סיפוק ממספר המתפללים שהגיעו למקום ואמר כי "אין ספק כי שזהו שיא ומספר גבוה ביותר. מחמם את הלב לראות חילוניים, דתיים וחרדים יחד עולים ליהושע בן-נון ומתחברים למורשת הרמטכ"ל הראשון של עם ישראל, כובש ומנחיל הארץ. דווקא בימים אלו, ימים של לחצים מטרידים מבית ומבחוץ, אנו מתמלאים חיזוק מיהושע בן-נון שידע לעמוד כנגד הזרם ולהכריז מול שנים עשר המרגלים: עלה נעלה וירשנו את הארץ כי יכול נוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully