וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לטפס? עליות שערים בבורסות אסיה

מיכל רמתי

9.4.2010 / 8:12

על רקע סיום המסחר אתמול בוול סטריט במגמה חיובית, עולים מרבית המדדים באסיה בהובלת מגזר הסחורות. בסיאול נחלשת הבורסה ב-0.9% על רקע מתיחות מול צפון קוריאה

עליות נרשמות במרבית המדדים באסיה בהובלת מגזר הסחורות. הערכות כי סין תאפשר שחרור רצועת המסחר של היואן הובילה להתחזקות מרבית המטבעות המקומיים, ובראשם הוון הדרום קוריאני. המשבר המאיים על יוון ממשיך להעיב על השווקים, והעליות שנרשמות היום מתונות בלבד ברובן. טוקיו עולה ב-0.1%; הונג קונג עולה ב-1.4%; סיאול יורדת ב-0.9% בהובלת מגזר הייצוא; שנחאי עולה ב-0.4%.

בסיאול נרשמות היום ירידות, על רקע הודעת צפון קוריאה על הפסקת התיירות מדרום קוריאה ועל הקפאת נכסים של שכנתה מדרום. לירידות תרם גם מגזר הייצוא, שנחלש על רקע התחזקות הוון ב-0.4% מול הדולר, לרמה של 1,118.55 וון לדולר. הוון התחזק בעקבות הערכות כי סין תאפשר הרחבה של רצועת המסחר של היואן, ולאחר שהבנק המרכזי הותיר את הריבית ללא שינוי ברמה של 2%. יצרנית המכוניות יונדאי נחלשת ב-2%; יצרנית האלקטרוניקה סמסונג יורדת ב-1.7%.

בטוקיו מתחזקות מניות הקמעונות בעקבות דו"חות חיוביים במגזר. מניית סבן אנד איי מזנקת ב-5.5%. פאסט ריטיילינג מתחזקת ב-2.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully