וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשדו באונס מוגבלת ושוחררו מחוסר ראיות

איילה חננאל

8.4.2010 / 21:57

צעירה מוגבלת בת 27 התלוננה לפני כשנתיים במשטרה כי 13 צעירים אנסו אותה. הפרקליטות החליטה לסגור את התיק מחוסר ראיות. פרקליט החשודים: "היא אהבה ויזמה מין קבוצתי"

הפרקליטות החליטה לסגור מחוסר ראיות תיק נגד 13 צעירים שנחשדו כי השתתפו באונס של צעירה מוגבלת בת 27 לפני כשנתיים. הפרשה החלה לאחר שהצעירה הגישה תלונה במשטרה ובה סיפרה כי נאנסה על ידי 13 גברים מירושלים, כיום בשנות ה-20 לחייהם, שחלקם היו בעת המעשה שיוחס להם חיילים. אחד החשודים שירת באותה העת כקצין בצה"ל ואילו חשוד אחר הינו בנו של בכיר בעמותה האחראית לאימוץ ילדים ואמו בעלת משרת ניהול בעיריית ירושלים.

הצעירה שהתגוררה בזמן המקרה במוסד שיקומי, סיפרה בתלונתה כי הכירה את אחד החשודים, תושב פסגת זאב בן 27, שלטענתה לקח אותה לדירתו והזמין כמה מחבריו. המתלוננת ציינה כי ה-13 קיימו עמה יחסי מין ללא רצונה ואנסו אותה. עם פרסום הפרשה, נעצרו החשודים במעשה, אך לאחר חמישה ימים שוחררו לבתיהם.

בשלב הארכת מעצרם, טען פרקליטם של תשעה מתוך 13 החשודים, עו"ד אריאל עטרי, כי יחסי המין קוימו בהסכמה. עטרי הוסיף כי בשום שלב לא ניתן היה להבחין כי מדובר בבחורה מוגבלת בצורה כלשהי. עוד טען עו"ד עטרי כי המתלוננת נפגשה עם שניים מהחשודים וסיפרה להם כי היא גרושה עם שני ילדים.

עורך הדין עטרי הוסיף וטען כי המתלוננת התקשרה אל השניים עשרות פעמים ושלחה להם הודעות SMS שבהן סיפרה כי נהנתה מהמפגש עמם. בנוסף טען עו"ד עטרי כי עשרה ימים לאחר מכן נפגשו החשודים והמתלוננת בפעם השלישית, כשזאת הגיעה לדירת אחד החשודים עם שתי חברות. עטרי אמר אז כי "החברות חיכו בסלון והיא היתה בכל פעם עם גברים אחרים".

נציג המשטרה הדגיש שלפי המתלוננת הדבר לא היה בהסכמה וכי בפעם האחרונה שנפגשה עם החשודים, הם נעלו את דלת הבית ומנעו ממנה לצאת. השופטת רבקה פלדמן כתבה בהחלטה להאריך את מעצרם של החשודים כי "יש חשד סביר לבעילת אישה תוך ניצול היותה לוקה בשכלה וכאשר המעשה נעשה יחד עם אחרים". עם זאת, לפני מספר ימים התבשרו כאמור החשודים כי תיק החקירה נגדם נסגר עקב חוסר ראיות.

עו"ד עטרי מסר בתגובה להחלטה לסגור את תיק החקירה כי "מדובר בבחורים מצוינים שחטאם היחיד היה שקיימו יחסי מין בהסכמה עם בחורה שאהבה ויזמה מין קבוצתי. הפרכנו את כל הטענות כאילו הבחורה לא הבינה את מעשיה כששכבה עם כולם ולכן ההחלטה לסגור את כל התיקים מוצדקת, גם אם מאוחרת".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully