וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הולילנד: נעצר מנכ"ל חברת פולאר לשעבר

איילה חננאל

8.4.2010 / 19:45

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה עצרו חשוד נוסף בפרשת הולילנד. אביגדור קלנר, המקורב לאולמרט, חשוד בין היתר במתן שוחד במאות אלפי שקלים לבכירים בעיריית י-ם ובמנהל מקרקעי ישראל

טל אנגלנדר

(צילום:טל אנגלנדר; עריכה:רן צימט)

התפתחות נוספת בפרשת "הולילנד". אביגדור קלנר, לשעבר יו"ר ומנכ"ל חברת פולאר השקעות נעצר על ידי חוקרי יאח"ה בחשד למעורבות בפרשה. מעצרו של קלנר הוארך הערב (חמישי) בשישה ימים.

קלנר, המקורב לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, חשוד במתן שוחד, תיווך לשוחד והלבנת הון. במשטרה חושדים כי קלנר שילם באמצעות חברות שונות שבבעלותו תשלומי שוחד במאות אלפי שקלים. בין מקבלי השוחד: בעלי תפקידים בוועדות התכנון והבנייה, בכירים בעיריית ירושלים ובכירים במנהל מקרקעי ישראל.

מוקדם יותר דחה בית המשפט המחוזי בפתח תקוה את ערעורו של עורך הדין אורי מסר על הארכת מעצרו בשישה ימים. מסר נעצר בתחילת השבוע בחשד למעורבות בפרשת שחיתות הנוגעת לשורת מיזמי נדל"ן. השופט אברהם טל קבע היום בהחלטתו כי "יש בסיס לחשש שהוא ישבש את החקירה אם ישוחרר ממעצרו, ולא מדובר בחשש ערטילאי אלא בחשש ממשי".

מסר ושלושה חשודים נוספים בפרשה - אליהו חסון, הילל צ'רני ואורי שטרית, ערערו לבית המשפט המחוזי על החלטת בית משפט השלום להאריך את מעצרם. פרקליטו של מסר, עורך הדין שמעון דולן, אמר בדיון כי למסר אין שום קשר לא כשר לפרשה. "עו"ד מסר נחקר ארוכות בשנים האחרונות, עו"ד מסר היה לפחות 20 פעם בחקירות ונחקר פרונטלית ולא על חקירה נלווית אלא על הדברים האלה עצמם, והוחלט בסיכומו של דבר על ידי פרקליט המדינה לסגור את התיק נגדו", אמר עוה"ד דולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully