וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפטו של אולמרט נדחה לחודש הבא

8.4.2010 / 12:13

השופטים סירבו לעצור את המשפט עד תום חקירת פרשת הולילנד, אך הסכימו לדחות את המשך המשפט עד חודש מאי. כמו כן, הסכים ביהמ"ש לשנות את סדר העדים ולשמוע קודם את העדים בפרשת "ראשונטורס"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

המשך משפטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נדחה לחודש הבא, כך קבע היום (חמישי) בית המשפט המחוזי בתל אביב. השופטים סרבו להפסיק את המשפט עד תום חקירת פרשת הולילנד, אך הסכימו לדחותו עד תחילת חודש מאי, גם מסיבות אישיות של צוות ההגנה. השופטים קיבלו את בקשת הפרקליטות לשנות את סדר העדים במשפט, ולשמוע קודם את העדים בפרשת "ראשונטורס".

"נוכח אילוץ חדש זה של חקירה משטרתית, כפי שפורט על ידי בא כוח התביעה, אין מנוס מלהיעתר לבקשת התביעה שלא להעיד בשלב זה את עדי התביעה הנותרים הקשורים לאישומים הנדונים", כתבו השופטים בהחלטתם.

בטרם החל יום הדיונים בבית המשפט המחוזי בתל אביב אמר ראש צוות ההגנה של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אלי זהר כי הוא אינו מאמין שראש הממשלה לשעבר ייעצר כאשר יחזור משהותו בחו"ל. לדבריו, "חוויתי מספר פרשות כאלה שהתחילו ברעש גדול והסתיימו בקול ענות חלושה, תקוותי ואמונתי שפרשה זו תסתיים באותה דרך". זהר הוסיף כי "מתנהל כאן משפט שלם מסודר ובמקביל מתקיים משהו שכל מה שהוא עושה זה לשבש את ההליכים". עוד אמר זהר כי אינו מאמין שאולמרט ייעצר בשובו לארץ. "אני לא מעלה על דעתי לא סיבה, לא טעם ולא עניין שדבר כזה יתרחש", אמר זהר.

ביום שלישי ביקש פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אלי אברבנאל משופטי בית המשפט המחוזי בירושלים לשנות את סדר העדים במשפט ולפתוח בפרשת "ראשונטורס". זאת במקום פרשות מרכז ההשקעות ו"מעטפות הכסף" של טלנסקי.

פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר התנגדו, והשופטים החליטו לקיים ביום חמישי דיון על ההתפתחויות כדי לברר כיצד לנהל את המשך המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully