וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בדרום: נערים תקפו נער שהיכה את חברם

רמי שני

8.4.2010 / 9:02

שני נערים נעצרו בחשד שתקפו במהלך חג הפסח נער בן 14, שהיה מעורב בקטטה עם חברם. גורמים במשטרה הגדירו את האירוע כתקיפה בסגנון "התפוז המכני"

כתבי אישום הוגשו היום (חמישי) בבית משפט השלום ברחובות נגד שני נערים שהיו מעורבים, לפי החשד, בתקיפה חמורה של נערים צעירים מהם. גורמים במשטרה אף הגדירו אותה כתקיפה בסגנון "התפוז המכני", בשל חומרתה והתוצאות הקשות שנגרמו לנערים שהותקפו.

מעצר שני הנערים בוצע בעקבות תלונה שהגיש למשטרה נער בן 14 נגד חבורת נערים בוגרים ממנו, שלטענתו היכו אותו בצורה קשה לאחר שהיה מעורב בקטטה עם אחד מהם. הקטטה הראשונה בינו לבין הנער התרחשה לפני כשבועיים בחדר כושר באחד הישובים בצפון חבל לכיש. באותה קטטה, יצא הנער הצעיר יותר כשידו על העליונה. לדבריו, מאוחר יותר, במהלך חופשת הפסח הוא שוטט עם חברו בגן יבנה. בשלב מסוים, נתקלו בו שניים מחבריו של הנער הבוגר ודרשו מהצעיר להתנצל בפניו על החבלות שגרם לו. "הסכמתי לעשות את זה כי הם היו שניים ואני אחד ופחדתי מהם", סיפר בעת מסירת עדותו.

"מיד אחרי שהתקשרתי, הגיעה חבורה של נערים, שכולם חברים של אותו נער, התנפלה עלינו והחלה להכות אותי ואת החבר שלי. ספגנו מכות קשות, והיינו צריכים לקבל טיפול רפואי בבית החולים בשל כך". לאחר שאושפז, החליט הנער הצעיר, בעצת הוריו, להגיש תלונה במשטרה על התקיפה, נוכח תוצאותיה החמורות.

הנערים מסרו במהלך עדותם את פרטי התוקפים שנעצרו ונחקרו. בית משפט השלום האריך את מעצרם במספר ימים לצורך המשך החקירה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים. לטענת המשטרה, הודו הנערים במהלך החקירה במעורבותם בתקיפה האלימה, אך נימקו את הדבר בכך שגם הם ספגו מהלומות קשות משני המותקפים.

עורך הדין של שני הנערים, אביעם יריב, סיפר לאחר הגשת כתב האישום נגדם, כי האירוע היה שונה לחלוטין ממה שתואר כביכול על ידי המשטרה: "מדובר על מכות באגרופים ולא משהו בסגנון התפוז המכני, כפי שתואר", אמר. "כתב האישום כולל שני סעיפים: תקיפה ואיומים. הוא הוגש נגד שלושה נערים. האישום הראשון, מיוחס לאירוע במכון הכושר. סעיפי האישום הקשורים לתקיפה של אותו ערב, כולל התייחסות רק לשני אנשים. הם שוחררו היום למעצר בית. אני סבור, שההתייחסות של המשטרה לפרשה, היתה משמעותית יותר, בגלל שאביו של אחד הנערים, הוא שוטר".

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully