וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים בעכו: רוכב אופניים נדרס למוות

קובי מנדל

8.4.2010 / 7:00

הרוכב, גבר כבן 50, נדרס למוות בעת שנסע בכביש שבגליל המערבי ונפגע ממכונית. נוסעת שהיתה ברכב נפצעה באורח קל. מתחילת השנה נהרגו 101 בני אדם בתאונות דרכים

הקטל בכבישים נמשך: תושב מזרעה, רוכב אופניים בשנות ה-50 לחייו, נדרס הלילה (חמישי) למוות בפגיעת מכונית בכביש עוקף עכו בנתיב לכיוון נהריה. בנוסף, נוסעת שהיתה ברכב נפצעה באורח קל.

למקום הגיע צוות מגן דוד אדום וקבע את מותו ופינה את הפצועה לבית החולים בנהריה. מחקירת המשטרה עוד עולה כי נהג המכונית הפוגעת הזעיק את המשטרה ואת צוות מגן דוד אדום למקום.

קצין מבצעי של זק"א, חזקי פרקש, שהגיע למקום מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר בתאונת דרכים קטלנית ביותר, והמחזה קשה מאוד". עוד הוסיף פרקש כי "מדובר בתאונה קשה בכביש רחב ומואר. נהג כלי הרכב הפוגע לא הבחין ברוכב האופניים ופגע בו בעוצמה, וכשהגיעו הצוות הרפואי למקום הוא נאלץ לקבוע את מותו. לצערי, הרוכב לא היה עם ביגוד מתאים ואמצעי זיהוי".

לפני כיממה נפצע באורח קשה מאוד פעוט כבן שלוש מפגיעת רכב בכפר קאסם. הפעוט פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים בלינסון בפתח תקווה. שלשום נהרגה נהוראי דהן בת שנה ו-11 חודשים מהיישוב שלומי לאחר שנדרסה ככל הנראה על ידי דודה. הפעוטה הובלה על ידי אביה לבית החולים ברכבו, ומהמשטרה נמסר דודה פגע בה כשניסה לתמרן את הטנדר בו הוא נוהג בנסיעה לאחור בחצר מתחם המשפחה ביישוב. שוטרי מרחב הגליל פתחו בחקירה והגיעו לזירת התאונה.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים 101 בני אדם ו-86 נפצעו, לעומת 83 בני אדם שנהרגו בתאונות דרכים בתקופה המקבילה אשתקד.

עדכון ראשון: 00:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully