וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצי מביא מתנות

ריבי מאיר וריני חביב-עמירן

7.4.2010 / 20:16

אם החתול מתנהג מוזר ובאופן בלתי ברור, אל דאגה, המומחיות שלנו לטיפול התנהגותי בחתולים כאן בשבילכם

אימצתי חתול והוא אצלי כ-8חודשים בערך. בזמן האחרון הוא התחיל להביא לי כל מיני "מתנות" לא ממש סימפטיות הביתה- כמו גור עכברים מת, גוזלים וכיוצא בזה. מה אפשר לעשות עם זה?

החתולים שלנו המקסימים הם בני משפחה נהדרים וגם אנחנו שלהם ובנוסף הם מדי פעם, ורק המוכשרים בהם, גם ציידים. העובדה שהוא מביא מתנות, אומרת קודם כל, שהוא שומר על הטריטוריה שלו ושלך מפני מכרסמים וכדומה ושנית הוא מכבד אותך ורואה בך חלק ממשפחתו.
אנא- למרות הבעיה האסתטית אולי, תני לו הרבה חיזוקים על הצייד. מילים טובות וגם אוכל טעים שהוא אוהב ובגדול, יש לך סיבה לשמוח שהחתול שלך שומר היטב על השטח שלכם. פעם זה גם יכול להיות נחש, אשר הוא יידע לגרש או לרתק עד שתגיעי לטפל בו. יחד עם היותו צייד הוא זקוק כמובן למזון טוב בשפע ורק חתולים אשר מקבלים זאת פלוס הרבה אהבה – שומרים היטב על ביתם והאנשים שאיתם.
אז נשיקות גם בשמנו למתוק! (מקוות שכבר סירסת אותו – זה חשוב מאד וכבר אפשרי בגיל 6 חודשים).

יש לנו חתול מקסים בן 4.5. הוא גדל עם כלב ועוד חתול שהיה גדול ממנו בכמה חודשים ומת בפתאומיות לפני שבועיים. הוא נשאר לבד והיינו שמחים לאמץ לו אח חדש. אך הוא היה תוקפני למספר חתולים שהבאנו בעבר. מה אפשר לעשות?

חשוב להתאבל וגם לאפשר לחתול המקסים שלכם להתאבל. עיזרו לו בכך ע"י המון יחס חיובי ותשומת לב בכל דרך שהוא אוהב, פעילויות משותפות, אוכל משובח, ליטופים, התכרבלויות ובכלל כל מה שמשמח אתכם ואותו גם יחד ולבד.
חתולים, לשמחתם, חיים "כאן ועכשיו" – זה בריא ונכון , ולכן – מחשבתך לאמץ חתול נוסף נכונה ביותר וברכותינו!

אין ספק, שהוא זוכר לטובה כל מי שהיה לו לחבר וידיד ותמיד יזכור את הזמנים הטובים ויחד עם זאת. חשוב להמשיך הלאה ולתת לו אפשרות לחברות קרובה נוספת. איך לעשות זאת נכון, כדי שההתאקלמות והחיים יחד יהיו נהדרים? ראשית – לאמץ חתול "מתאים" כלומר, בעל אופי והתנהגות שיתאימו לחתול שלך. חשוב להתאהב בחתול או בחתולה. אין משמעות למין, כל עוד שניהם כמובן עברו עיקור או סירוס.

שנית – לאקלם את החתול או החתולה החדשה בחדר נפרד למשך כשבועיים בערך. הפרדה מלאה עם כל האהבה והטיפול לכל אחד. חשוב לקרוא הכתבה המצ"ב בנושא, היא תעזור מאד.
בהצלחה והחיים טובים יותר בשניים – גם אצל החתולים – הם זקוקים מאד לבני מינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully