וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקשוקה נוסח רמאללה

7.4.2010 / 17:27

חברת "צים" שבשליטת האחים עופר קיימה היום כנס מיוחד לגיוס לקוחות ברשות הפלסטינית במטרה להדק את הקשרים עם אנשי העסקים באזור

צים ערכה היום כנס לקוחות ברמאללה בהשתתפות עידן עופר, יו"ר החברה לישראל, ניר גלעד, יו"ר צים ומנכ"ל החברה לישראל, רפי דניאלי, מנכ"ל צים וחברי הנהלת צים.

עידן עופר, יו"ר החברה לישראל, הביע את אמונתו שהשלום בין העמים יושג מהר יותר ונכון יותר אם תעשה פעולה של ממש לשיפור מצבם הכלכלי של הפלשתינאים, וחזר על חזונו: "שלום באמצעות כלכלה".

אינג' מחמוד זלמוט, מאנשי העסקים המובילים ברשות הפלשתינית, המכהן כסגן יו"ר חברת ההפצה זלמוט קרא בכנס לאנשי העסקים הישראלים להגביר את שיתוף הפעולה עם עמיתיהם הפלשתינים, כמסר של שלום.

הכנס נערך במלון גרנד פארק במרכז הבנקאי והעסקי של רמאללה ונכחו בו כמאה וחמישים אנשי עסקים מובילים בגדה, יצואנים ויבואנים.

בכנס, הוצגה פריסת קווי צים הגלובלית והשיפור המשמעותי בקשר עם הלקוחות על בסיס אישי ופרטני כחלק מהמדיניות החדשה של צים. במסגרת זו, הוצג אתר האינטרנט של צים בערבית, ובו מידע עיסקי לשימוש אנשי העסקים ברשות הפלשתינית על שירותי צים.

אנשי העסקים הפלשתינים בכנס גילו עניין בעיקר בקו החדש של צים מאסיה לצפון אירופה, דרך ישראל. בנוסף התקיים דיון כלכלי על האפשרויות להרחבת הפעילות הכלכלית בין ישראל לרשות הפלשתינית. באי הכנס ציינו בשיחות לא פורמליות, שאכן יש "בום" כלכלי בגדה ומורגשת צמיחה בעיקר בתחום הקמעונאות והנדל"ן.

עידן עופר, יו"ר החברה לישראל, שיבח את מדיניותו הכלכלית של ראש הממשלה הפלשתינאי, סלאם פיאד, וסיפר כי אירח אותו בביתו בישראל לפני מספר שבועות.

מחמוד זלמוט אמר בכנס כי "יצוא סחורה פלשתינית וייבוא סחורה לרשות הפלשתינאית, באמצעות מכולות ואניות צים, מהווים מסר חשוב של שלום של הקהילה העיסקית בגדה המערבית".

רפי דניאלי, מנכ"ל צים, הביע את כוונתו לקיים כינוסים נוספים של צים בגדה, וקרא לחברות ישראליות אחרות לקיים כינוסים דומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully