וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג אוטובוס הורשע בגרימת מוות ברשלנות

גלעד גרוסמן

7.4.2010 / 15:25

הנהג, נתן גדמו, סגר את הדלת על רגלה של נוסעת אשר ניסתה לרדת מהאוטובוס ודרס אותה. "על הנאשם, ככל נהג אוטובוס, מוטלת חובת זהירות לוודא כי כל הנוסעים סיימו לרדת"

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (רביעי) נהג אוטובוס בגרימת מוות ברשלנות, לאחר שקבע שסגר את הדלת על רגלה של נוסעת שניסתה לרדת מהאוטובוס ודרס אותה.

מכתב האישום שהוגש נגד נהג האוטובוס, נתן גדמו, עולה כי האירוע התרחש במרץ 2007 כשסוניה ליאמין ירדה מהאוטובוס. גדמו סגר את הדלת והחל לנסוע מבלי לוודא שסיימה לרדת מהמדרגות. כתוצאה מכך נתפסה רגלה בדלתות האוטובוס והיא נדרסה על ידי הגלגליים האחוריים.

גדמו טען שכן וידא שהמנוחה ירדה מהאוטובוס לפני שהחל בנסיעה, אך השופט שלמה פרידלנדר התרשם מעדות של חברתה של ליאמין אשר סיפרה שניסתה לסייע לה לרדת במדרגות וכי הדלת נסגרה על רגלה של חברתה.

"על הנאשם ככל נהג אוטובוס מוטלת חובת זהירות לוודא לפני סגירת הדלתות ותחילת הנסיעה, כי כל הנוסעים סיימו בבטחה את ירידתם מן האוטובוס וייצבו את עמידתם מחוצה לו ובמרחק בטוח ממנו. זאת לבל יימצאו בסיכון להיפגע עקב סגירת הדלתות ותחילת נסיעתו של האוטובוס", כתב השופט בהכרעת הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully