וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס את בתו החורגת - ונשלח ל-11 שנים בכלא

גלעד גרוסמן

7.4.2010 / 15:11

בית המשפט גזר עונש מאסר על תושב ת"א שהורשע בביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בבתו החורגת, מאז היתה בת 14. בשלב מסוים ניסתה הנערה לשים קץ לחייה

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) 11 שנות מאסר על גבר בן 35, שהורשע בביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בבתו החורגת במשך חמש שנים, מאז שהיתה בת 14.

לפי הכרעת הדין, לאחר שהתחתן עם אמה של הנערה, הוא אמר לה שהיא נתונה לחסדיו וכי היא מצויה בשליטתו המלאה. לאחר מכן החל לבצע בה עבירות מין רבות, שכללו מקרי אונס ומעשי סדום. בשלב מסוים ניסתה המתלוננת להתאבד, עקב חששה כי הנאשם יסלים את מעשיו. בעקבות זאת הבטיח לה כי יחדל מלפגוע בה, אך הוא המשיך במעשיו, ובמספר רב של פעמים נגע לה בחזה ובגופה ונישק אותה בניגוד לרצונה.

בהכרעת הדין נקבע גם שהנאשם נהג באופן שיטתי להשפיל את הנערה ולבזותה באמירות מיניות, שעה ששיתף אותה בחלומותיו האירוטיים אודותיה. בנוסף, הוא נהג לשאול אותה שאלות מביכות אודות יחסיה האינטימיים עם בן זוגה. "בהתנהגותו זו, ביקש הנאשם להעמיק את מצוקתה של המתלוננת ולהכניעה לרצונותיו, שעה שניצל באורח ציני את היותה חסרת מקור תמיכה רגשי, ונתונה במצב נפשי ופיזי רעוע", כתבו השופטים בגזר הדין.

הנאשם אישר כי קיים מגע מיני עם המתלוננת, אך תיאר זאת כמערכת יחסים הדדית וציין כי הכל נעשה בהסכמתה. בבדיקה הערכת מסוכנות שנעכרה לו נקבע שביטויי החרטה שהשמיע תלושים מהמציאות ונועדו לרצותאת המעריכה. מנגד, המתלוננת, כיום בת 23, "מעורערת מאוד מבחינה נפשית ותפקודית... וסובלת מבעיות בריאות קשות, שבסיסן הוא פסיכוסומטי".

"העובדות שנקבעו על ידינו מלמדות על ניצול אכזרי וציני מצד הנאשם, שהיה נשוי לאמה של המתלוננת, את מצוקתה הקשה של בתו החורגת תוך ביצוע עבירות מין קשות לשם סיפוק יצריו המיניים הנלוזים", כתבו השופטים בגזר הדין. "הנאשם לא הסתפק באמה של המתלוננת, אותה נשא לאשה וקיים עמה יחסי אישות, אלא הפך את המתלוננת הקטינה, בעל כורחה וחרף התנגדותה ותחנוניה, למאהבת נוספת וכפה עליה יחסי מין". בנוסף חייבו השופטים את האב לפצות את הצעירה ב-100 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully