וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נעצר עם רימון הלם בבימ"ש בירושלים

איילה חננאל

7.4.2010 / 9:41

רימון הלם נמצא על גופו של גבר שהגיע לבית משפט השלום בירושלים. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו אותו, ובחקירתו הראשונית הוא סיפר שבנו מצא את הרימון לפני יומיים

גבר נעצר הבוקר (רביעי) בעת שניסה להיכנס לבית משפט השלום בירושלים עם רימון הלם. לדברי המשטרה, בחקירתו הראשונית אמר הגבר כי רימון ההלם נמצא על ידי בנו לפני כיומיים. החשוד הגיע לבית המשפט לדיון בתביעה אזרחית אותה הגיש נגד קבלן.

אירוע זה מצטרף למספר מקרים של איומים נגד שופטים ובכירים במערכת המשפט. רק בתחילת השבוע נופצה שמשת רכבה של שופטת בית משפט השלום לתעבורה בנצרת אילונה לינדנשטראוס-אריאלי, ליד ביתה בקריית טבעון. מהמשטרה נמסר כי נבדקים מספר כיווני חקירה.

לינדנשטראוס-אריאלי היא אשתו של ראש מועצת קריית טבעון דוד אריאלי ובתו של מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס. לא ברור האם המעשה כוון נגד השופטת עצמה השוהה עם בעלה בחו"ל. ראש מועצת קריית טבעון דוד אריאלי מסר לוואלה! חדשות בתגובה כי "לא היה לי מושג מהעניין הזה. אני לא מעלה על דעתי שמדובר באיום או משהו דומה. אני מעריך שזה משהו שלא מכוון כלפיי".

בחודש שעבר נוקבו גלגלי מכוניתה של שופטת בית המשפט השלום אנה שניידר. בנוסף נחרט על הרכב "בייניש=רצח". בתחילת פברואר הציתו אלמונים את מכוניתו של שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, משה גלעד. המקרה אירע שעה שהרכב חנה סמוך לבית השופט בעכו, במרחק של כ-200 מטרים מתחנת המשטרה בעיר. כשבוע לפני כן הגיע פיני כהן תושב ירושלים בן 52 לדיון בבית המשפט העליון, חלץ את נעליו והשליך אותן לעברה של נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש. ביניש נפגעה בראשה ולאחר מכן השתלטו אנשי משמר בית המשפט על כהן כשהם מזעיקים באופן מיידי את כוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully