וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התיירות אשת טורס רכשה את ראשונטורס

עירית רוזנבלום

7.4.2010 / 9:10

כל פעילות התיירות של ראשונטורס תעבור אל חברה משותפת חדשה בשם "ראשונטורס 2010 מקבוצת אשת טורס", ושתי החברות יחזיקו בה בבעלות שווה

חברת התיירות אשת טורס רכשה את הפעילות העסקית של חברת הנסיעות ראשונטורס בסכום המוערך ב-3-4 מיליון שקל - כך נודע ל-TheMarker.

כל פעילות התיירות של ראשונטורס תעבור אל חברה משותפת חדשה בשם "ראשונטורס 2010 מקבוצת אשת טורס", ושתי החברות יחזיקו בה בבעלות שווה. את השותפות החדשה ינהל בעלי ראשונטורס, עמנואל באומוולשפינר, ויו"ר מועצת המנהלים יהיה אפרים קרמר, מנכ"ל קבוצת אשת טורס.

שמה של ראשונטורס התפרסם בעקבות הפרשה שבה היה מעורב ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. אולמרט, שניהל את נסיעותיו השונות דרך החברה, מואשם כי קיבל מארגונים שונים מימון כפול בעבור 17 נסיעות לחו"ל, וכך מילא את קופת הנסיעות שלו בכ-100 אלף דולר. קרמר דחה אתמול בתוקף את השאלה אם יש קשר בין הרכישה לבין פרשת אולמרט. "לא הוגש כתב אישום נגד החברה או מי מאנשיה", אמר. "אם היה משהו לא תקין, היה מוגש כתב אישום".

לדבריו, ראשונטורס מתמחה בנסיעות עסקיות ואילו לאשת טורס הידע בתחומי התיירות האחרים. "אשת טורס התמחתה עד כה בעיקר בתיירות פנים, נופשונים וטיולים מאורגנים, ועתה בכוונתה להציע שירותים נוספים", הוסיף קרמר.

בכוונת המיזם החדש להציע ללקוחות טכנולוגיות חדשות בתחום ה"סלף בוקינג" המקובלת בעולם, במסגרתה אנשי עסקים מזמינים באמצעות מחשבם האישי טיסות ומוצרי תיירות על ידי מנוע הזמנות שחברת הנסיעות מעמידה לרשותם.

אשת טורס היא אחת מחברות התיירות המובילות בישראל בתחום הנופש המקומי ובחו"ל, ובעלת כוח קנייה גדול במגזר הפרטי והעסקי. בשנה האחרונה רכשה החברה את מועדון הנופש השקם לאנשי קבע, את החברות חן תיירות מבני ברק וקראוס תיירות מפתח תקוה - הפונות למגזר החרדי-דתי - וכן את חברת בלו סקיי, המתמחה בפתרונות נופש ונסיעות למגזר הערבי. אשת טורס מפעילה שני מרכזי מכירות טלפוניים ועוד עשרה סניפים בערים מרכזיות. בנוסף, מפעילה החברה סניף בטרמינל 3 בנתב"ג. מחזור ההכנסות של אשת טורס ב-2009 הסתכם ב-530 מיליון שקל, וב-2010 הוא צפוי להיות 720 מיליון שקל.

ראשונטורס היא חברה פרטית שנוסדה בראשון לציון ב-1978, ומועסקים בה כ-30 עובדים. החברה מפעילה סניפים בראשון לציון, בקריית אונו ובבית שאן. מחזור החברה הוא יותר מ-20 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully