וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון תשיק את האייפד בישראל במאי

אמיתי זיו

7.4.2010 / 7:35

גם סלקום ופרטנר בוחנות את התאמת מחשב הלוח לרשתות שלהן. חברות הסלולר ישווקו בישראל את הדגם שמתחבר גם לרשתות סלולריות, ולא רק לרשתות WiFi

חברות הסלולר הישראליות צפויות להתחיל לשווק את מחשב הלוח של אפל, אייפד, החל במאי 2010. ל-TheMarker נודע כי סלקום, פרטנר ופלאפון נמצאות בשלבים שונים של בחינת המוצר והתאמתו לרשת. אפל לא הודיעה עד כה על תאריך סופי להשקת האייפד בישראל, אך ייתכן כי בדומה להשקת האייפון בישראל, גם הפעם תקבע החברה תאריך ושעת השקה זהה לשלוש חברות הסלולר.

ככל הנראה, פלאפון נמצאת במשא ומתן המתקדם בין שלוש החברות. בחברה נערכים להשיק את המכשיר באמצע מאי או בסופו. לפלאפון יתרון מסוים ביחסיה עם אפל בשל השותפות שלה בחברת iDigital - היבואנית הרשמית של מוצרי אפל לישראל - והיא חברת הסלולר היחידה, לעת עתה, שמשווקת בחנויות של iDigital את מכשירי האייפון.

חברות הסלולר הישראליות כבר קיבלו לידיהן את כרטיסי ה-SIM המיוחדים של מכשיר האייפד ובימים הקרובים הן מתכננות לפנות למשרד התקשורת במטרה לקבל את האישור ההנדסי לשיווק האייפד בישראל - הליך המכונה "אישור סוג" ושלהשלמתו נדרשים בדרך כלל כ-14 יום.

דגם האייפד שיושק על ידי חברות הסלולר הישראליות הוא מהדור השני של המחשב, שכולל חיבוריות דור שלישי סלולרי. הדגם הראשון והבסיסי של המחשב, ששיווקו בארה"ב החל באחרונה, מצויד בקישוריות WiFi בלבד. האייפד מהדור השני יימכר בצמוד לחבילת גלישה בתשלום חודשי ובהתחייבות ל-18 חודשים. נראה כי הפעם מתכוונת אפל להשיק בישראל את המכשיר עם הקישוריות הסלולרית בסמוך להשקה העולמית, ולא באיחור של שנתיים וחצי.

מכשירים מדגמי ה-WiFi בלבד מתומחרים בארה"ב במחירים שנעים בין 499 ל-699 דולר (בהתאם לנפחי הזיכרון). דגמי האייפד שלהם גם חיבוריות דור שלוש סלולרי מתומחרים במחירים שנעים בין 629 ל-829 דולר. סביר להניח שבמקביל להשקה של חברות הסלולר, תתחיל גם iDigital את השיווק של אייפד שאינו מצריך רכישה של חבילת גלישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully