וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לליצמן על ברזילי: לא נסכן חיי אדם

6.4.2010 / 21:06

רה"מ נועד עם סגן שר הבריאות והודיע לו כי ההחלטה על מיקום חדר המיון בבית החולים באשקלון תתבסס על המלצת גורמים רפואיים. ההערכה: יהדות התורה עשוייה לפרוש מהקואליציה אם לא יועתק מיקום חדר המיון

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (שלישי) עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ודן עימו בביטול האפשרי של ההחלטה להעתיק את חדר המיון בבית החולים ברזילי באשקלון. ליצמן הציג בפני נתניהו את עמדתו, ואילו ראש הממשלה הבהיר לו כי הוא יקבל החלטה שלא תסכן חיי אדם, שתבוסס על המלצת הגורמים הרפואיים.

בתום הפגישה, הודיע ליצמן לנתניהו כי יחליט על המשך צעדיו בתום ישיבה מיוחדת של סיעת יהדות התורה שתכונס בקרוב. לפי ההערכות, קיים סיכוי שהמפלגה תעזוב את הקואליציה אם תשונה החלטת הממשלה. ליצמן הבהיר לנתניהו בפגישתם שבמידה שתשונה החלטת הממשלה הוא באופן אישי לא יוכל לבצע אותה, והדבר יובא להחלטת סיעת יהדות התורה. ליצמן הבהיר כבר בעבר שהוא לא יישאר בממשלה אם ההחלטה תשונה.

בשבוע שעבר פורסם כי מנכ"ל משרד ראש הממשלה אייל גבאי צפוי להמליץ לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לשנות את החלטת הממשלה הקודמת בנוגע להקמת חדר המיון בבית החולים ברזילי באשקלון ולהעתיק ממקומם את הקברים שמנעו את הקמת המבנה הממוגן החדש בבית החולים.

לדברי מקור בלשכת נתניהו, בשבוע שעבר נעשו בדיקות בשטח במסגרתן גם ביקר במקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה. "מה שמסתמן לאחר הבדיקות הוא שתהיה המלצה של הצוות המקצועי להזיז ממקומם את הקברים ולבנות את חדר המיון הממוגן במיקום הקרוב ביותר האפשרי למבנים הקיימים בבית החולים", אמר המקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully