וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שנתיים נדרסה למוות בצפון על ידי דודה

קובי מנדל ורמי שני

6.4.2010 / 14:54

בת שנתיים משלומי שבגליל המערבי הובהלה לבית החולים בנהריה ללא רוח חיים לאחר שנדרסה ככל הנראה על ידי דודה, שלא הבחין בה כשנסע לאחור. מוקדם יותר נהרג רוכב אופנוע כבן 50 לאחר שרכב פרטי פגע בו סמוך לכניסה לבית שאן

טרגדיה בגליל המערבי: בת שנתיים מהיישוב שלומי הגיעה היום (שלישי) לבית החולים בנהריה ללא רוח חיים לאחר שנדרסה ככל הנראה על ידי דודה.

אביה של הפעוטה הוביל אותה לבית החולים ברכבו. מהמשטרה נמסר כי מתחקור ראשוני של האב על ידי רופא עלה כי הוא זה שדרס את בתו, אולם עתה מתברר כי מדובר בדודה אשר דרס אותה כשניסה לתמרן את הטנדר בו הוא נוהג בנסיעה לאחור בחצר מתחם המשפחה ביישוב. שוטרי מרחב הגליל פתחו בחקירה והגיעו לזירת התאונה.

מוקדם יותר היום התרחשה תאונת דרכים קטלנית נוספת בצפון. רוכב אופנוע כבן 50 נהרג בתאונת דרכים סמוך לכניסה הדרומית בבית שאן. רכב פרטי שנסע בכביש 90 פגע באופנוען שהועף מכלי הרכב ונפצע באורח אנוש, צוות מגן דוד שהגיע למקום ניסה לייצב את מצבו שהדרדר ובסופו של דבר נאלץ לקבוע את מותו.

מכת תאונות נדרכים לא פסחה גם על אשקלון, שם נפצעו היום שני הולכי רגל בשתי תאונות דרכים. אדם נפצע בינוני מפגיעת רכב סמוך לתחנה המרכזית בעיר וילד נפצע קל לאחר שנפגע על ידי רכב חולף סמוך לביתו. הפצועים פונו על ידי מד"א לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונות.

מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמסר כי מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים 98 בני אדם, לעומת 83 בני אדם שנהרגו בתאונות דרכים בתקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully