וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 46 ביצע עבירות מין בבנותיו החורגות

קובי מנדל

6.4.2010 / 14:03

אב מחדרה הורשע בביצוע עבירות מין במשך שנים בשלוש בנותיו החורגות. בית המשפט: "הנאשם ניצל את הזמן שהילדות שהו לבדן בחדרן בלילה, או המתין שהאם תצא מהבית"

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (שלישי) גבר בן 46 מחדרה בביצוע עבירות מין רבות וחמורות בשלוש בנותיו החורגות, שאמן הייתה נשואה לו בזמן האירועים. בהכרעת הדין נכתב כי העבירות בוצעו כשהילדות היו קטינות בנות 11-16, תוך ניצול סמכותו של הנאשם כאביהן החורג. עם זאת זוכה מעבירת אינוס.

בכתב האישום נטען כי בין 2005-2008, ביצע הנאשם את עבירות המין בילדות במספר רב של הזדמנויות ובמקומות שונים לרבות בדירות בהן התגוררו יחדיו.

הנאשם כפר בעובדות וטען כי מדובר בעלילה, פרי יוזמת גרושתו, לאחר שהודיע לה על כוונתו לעזוב את ביתם. לדבריו, התלונות נגדו הוגשו בהמשך למה שהוגדר כ"מסכת הליכי גירושין מכוערים".

הפרשה נחשפה בסוף 2007, כאשר אחת הילדות התארחה אצל ידידה של אמה וחשפה בפניה את שאירע. הידידה עודדה את הילדה לספר על המעשים לאמה, וזו שבה לביתה ושמעה מבנותיה האחרות שהנאשם פגע מינית אף בהן.

מהכרעת הדין עולה שהאם לא שיתפה פעולה עם לשכת הסעד כיוון שהתקשתה להאמין לבנותיה. עקב כך פנתה פקידת הסעד למשטרה, לאחר שהוחלט כי האם "אינה מגינה על הילדים" . האם והמתלוננות לא שיתפו פעולה גם עם חוקרת המשטרה ורק לאחר שאחת הילדות נחקרה בבית ספרה החלו כולן לשתף פעולה בחקירה.

אב בית הדין השופט יוסף אלרון ציין בהכרעת הדין "פגיעתו המינית של הנאשם בכל אחת מהמתלוננות היתה בדלת אמות תוך שניצל את שהותן לבדן בחדרן בלילה, או בעת שנעדרו מבית הספר או כשאמן שהתה מחוץ לבית. כל אחת התמודדה עם מעשיו כלפיה בגפה, תוך שהן נמנעו מלשתף אחת את רעותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully