וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלק מצית את סכסוך העבודה בבנק הבינלאומי

חיים ביאור

6.4.2010 / 13:17

העובדים טוענים: "למרות שתחנות פז מצויות בשליטתו של בעל השליטה בבנק, צדיק בינו, מקבלים עובדי בנק לאומי הנחה גדולה יותר מאיתנו"

החרפה ביחסי העבודה בבנק הבינלאומי: ועד הפקידים, בראשות חנוך ליבנה, תוקף את בעל השליטה בבנק, צדיק בינו, על כך שעובדי הבינלאומי נהנים מהנחה צנועה יותר על תדלוק בתחנות פז, לעומת עובדי בנק לאומי. בינו הוא גם בעל השליטה בחברת פז.

בחוזר שהפיץ היום ליבנה בקרב עובדי הבינלאומי הוא מתלונן על כך שעובדי בנק לאומי קיבלו בימים אלה כרטיס תדלוק המעניק להם הנחה בסך של 49 אגורות על כל ליטר תדלוק בתחנות פז בשירות מלא, לעומת הנחה בסך 47 אגורות לליטר הנינתנת לעובדי הבנק הבינלאומי.

ליבנה מציין שחברי מועדון צרכנות הוט הגיע באחרונה להסכם עם חברת דלק על הנחה של 39 אגורות לליטר.

"מה שבעל השליטה בבינלאומי מוכן לתת לעובדי בנק לאומי, גבוה יותר ממה שהוא מוכן לתת לנו. 'הוא כנראה חושב שאנו 'קהל שבוי'", כותב ליבנה בחוזר. ליבנה קורא לעובדים להפסיק לתדלק את רכבם הפרטי בתחנות של פז.

גורמים המקורבים לנושא אמרו כי עובדי בנק לאומי קיבלו הנחה גדולה יותר על התדלוק בתחנות פז, מכיוון שהם מונים 10 אלפים איש, לעומת 2,700 עובדים המועסקים בבנק הבינלאומי. ”עובדי לאומי כקבוצת עובדים גדולה, כוח צרכני גדול יותר, וזה היה השיקול היחידי במתן הנחה גדולה יותר להם", אמרו גורמים אלה.

החוזר של ליבנה הופץ אחרי שוועד המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי החליט להחרים את האירוע החגיגי השנתי של הבנק, לרגל פרסום המאזן ל-2009, שההנהלה תכננה לקיים ביום חמישי הקרוב. עקב החלטת הוועד, הודיעה הנהלת הבינלאומי על ביטול האירוע, שבו היתה אמורה המנכ"לית סמדר ברבר-צדיק להציג את התוצאות העסקיות של הבנק. הוועד, בראשות יונה גולדשלגר, החליט על צעדו בשל היעדר הסכמה עם הנהלת הבנק בנוגע למתן בונוס לעובדים ומחלוקת בעניין הדרישה לתוספת תקני כוח אדם בסניפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully