וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה במשפט אולמרט דורשת סדר דיונים חדש

גלעד גרוסמן

6.4.2010 / 9:56

הפרקליטות ביקשה במפתיע לשנות את סדר הדיונים ולפתוח בפרשת "ראשונטורס" ולא בפרשת מרכז ההשקעות ומעטפות הכסף. פרקליטי אולמרט התנגדו, והשופטים יכריעו בנושא ביום חמישי

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה : יאיר דניאל)

התפתחות במשפט ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט? פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אלי אברבנאל ביקש הבוקר (שלישי) משופטי בית המשפט המחוזי בירושלים לשנות את סדר העדים במשפט ולפתוח בפרשת "ראשונטורס". זאת במקום פרשות מרכז ההשקעות ו"מעטפות הכסף" של טלנסקי.

פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר התנגדו, והשופטים החליטו לקיים ביום חמישי דיון על ההתפתחויות כדי לברר כיצד לנהל את המשך המשפט.

אמיר דן, יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התייחס למשפט ואמר כי "שוב אנחנו מוצאים עצמנו משתאים לנוכח התנהלות רשויות אכיפת החוק, שמזדרזות להגיש כתב אישום, נכנסות לתסבוכת ומנסות לשנות סדרי עולם ומשפט כדי לצאת מזה. הפרקליטות לא למדה דבר מפרשת העדות המוקדמת של טלנסקי, שהתבררה כפארסה אחת גדולה, וכעת חוזרת על עצמה שוב".

בתוך כך, סגן פרקליט מחוז י-ם, עו"ד אורי קורב, שב הבוקר לדיונים בבית המשפט, לראשונה מאז הוצא לפני כחודש וחצי לחופשה לאחר שהטיח ביקורת קשה בשופטים. פרקליט המדינה משה לדור קיבל את התנצלותו ואפשר לו להשתתף שוב בדיוני התיק. בתחילת הדיון התנצל עו"ד קורב בפני השופטים על הדברים שאמר.

בחודש שעבר יצא קורב לחופשה כפויה, לאחר שפורסם כי מתח ביקורת על מערכת המשפט, על פרקליט המדינה ועל נשיאת המשפט העליון, דורית ביניש, בהרצאות שנשא בפני סטודנטים. בין השאר אמר קורב כי "חלק גדול מהשופטים בישראל הם חמורים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully