וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר ביצע מעשי סדום בקטינות בפ"ת

איילה חננאל

6.4.2010 / 12:36

קצין משטרה בפתח תקווה מצא אמש ילדה בת 10 מסתובבת ברחוב כשהיא בוכה. הילדה סיפרה לקצין על מרדכי שמיר, צעיר בן 23 שעימו שהתה מוקדם יותר וטענה כי הוא נוהג להתרועע עם ילדות קטנות. הצעיר נעצר ובחקירתו הודה שנהג לבצע מעשי סדום ומעשים מגונים במספר קטינות בעיר

מרדכי שמיר, צעיר בן 23 תושב פתח תקווה, נעצר אמש (שני) בחשד שביצע מעשים מגונים ומעשי סדום במספר קטינות, שנהג להתרועע עימן בעיר ללא ידיעת הוריהן. מעצרו של שמיר הוארך בשבעה ימים.

אמש סמוך לשעה 21:30 נמצאה ילדה בת 10 כשהיא בוכה ומשוטטת לבדה באזור התחנה המרכזית בעיר ונאספה על ידי המשטרה. קצין נוער, פקד סול גרינברג, שהיה באותה השעה הקצין התורן בתחנה שוחח עם הקטינה במהלך נסיעתם, והיא סיפרה לו כי במהלך היום התרועעה עם חברתה ועם הצעיר החשוד במעשים.

היא המשיכה וסיפרה כי הצעיר נהג לבלות עם קטינות אחרות ללא ידיעת הוריהן. עדותה של הילדה עוררה את חשדו של קצין המשטרה והחשוד נעצר. במהלך חקירתו לא סיפק הצעיר הסברים לשאלות השוטרים על פשר מנהגו להתרועע עם הקטינות ולאחר שנשבר החל לגולל מסכת אירועים של מעשים מגונים ומעשי סדום שביצע במספר קטינות.

בתחילת השבוע נעצר על ידי שוטרי סיור של תחנת לב תל אביב צעיר בן 28 בחשד שביצע מעשה מגונה באישה, סמוך לרחוב דיזנגוף בעיר. המעצר בוצע בעקבות פעילות סמויה של המשטרה, שהתקיימה נוכח שתי תלונות של נשים שטענו כי הותקפו על ידי צעיר באותו הרחוב בסוף השבוע שעבר.

רב פקד רונה מורד-פינגלאי, סיפרה כי במהלך השבועות האחרונים התקבלו שש תלונות במשטרה מצד נשים שסיפרו שהותקפו ברחובות באזור. עם זאת לדבריה, "החשוד הודה בחקירתו בעשרות מקרים של תקיפת נשים ובביצוע מעשים מגונים בהן". הצעיר, תושב יפו, יובא הערב לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

עדכון ראשון: 10:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully