וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נעצר בחשד שתקף עשרות נשים במרכז ת"א

איילה חננאל

5.4.2010 / 21:27

צעיר בן 28 מיפו נעצר במהלך פעילות סמויה ברחוב דיזנגוף בעיר, בעקבות תלונות על תקיפות מיניות באזור. לטענת המשטרה, הוא נעצר כשמכנסיו מופשלים והודה בחקירתו בעשרות מקרים נוספים

צעיר בן 28 נעצר אמש (ראשון) על ידי שוטרי סיור של תחנת לב תל אביב בחשד שביצע מעשה מגונה באישה, סמוך לרחוב דיזנגוף בעיר. המעצר בוצע בעקבות פעילות סמויה של המשטרה, שהתקיימה נוכח שתי תלונות של נשים שטענו כי הותקפו על ידי צעיר באותו הרחוב בסוף השבוע שעבר.

אחת המתלוננות, אישה בשנות ה-40 לחייה, סיפרה כי בעת שהלכה סמוך לרחוב דיזנגוף התנפל עליה החשוד ותקף אותה מינית. כבר באותו היום התלוננה אישה נוספת שנאנסה על ידי גבר שמאפייניו דומים לאלה של החשוד.

בעקבות זאת נפרשו שוטרי תחנת לב תל אביב ברחוב, בפיקודה של רב פקד רונה מורד-פינגלאי, ראש משרד החקירות והמודיעין בתחנה. במהלך הפעילות הסמויה התקבלה במוקד המשטרתי הודעה על צעירה שדיווחה כי נפלה קורבן לתקיפה מינית סמוך לדיזנגוף סנטר. זמן קצר אחר כך התקבלה הודעה על תקיפה נוספת. הכוחות פתחו בסריקות ואיתרו את החשוד, לטענת המשטרה, ברכבו כשמכנסיו מופשלים - רגע לפני שתקף אישה נוספת.

רב פקד רונה מורד-פינגלאי, סיפרה כי במהלך השבועות האחרונים התקבלו שש תלונות במשטרה מצד נשים שסיפרו שהותקפו ברחובות באזור. עם זאת לדבריה, "החשוד הודה בחקירותו בעשרות מקרים של תקיפת נשים ובביצוע מעשים מגונים בהן". הצעיר, תושב יפו, יובא הערב לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully