וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נערים שדדו מבלים ליד מועדונים בת"א

איילה חננאל

5.4.2010 / 20:05

שני נערים בני 16 נעצרו בחשד שנהגו להמתין למבלים מחוץ למועדונים במתחם יד חרוצים בעיר ולשדוד מהם באיומי סכין כסף ומכשירי טלפון. בשנים האחרונות הוזרמו למתחם שוטרים רבים, אך האלימות נמשכת

שני נערים בני שש עשרה, תושבי לוד, נעצרו אמש (ראשון) על ידי בלשי מרחב יפתח בחשד כי ביצעו בחודשים האחרונים שישה מעשי שוד במתחם הבילויים יד חרוצים בתל אביב.

לפי החשד, השניים - בסיוע חשודים נוספים - נהגו להמתין למבלים מחוץ למועדונים במתחם, ועם צאתם הובילו אותם לפינות חשוכות ושדדו מהם באיומי סכין כסף ומכשירי טלפון.

המשטרה חושדת, כי בשני מקרים אף הפשיטו הנערים את הנשדדים והותירו אותם עירומים לחלוטין. השניים יובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב, ולדברי המשטרה צפויים מעצרים נוספים.

מבין כל אזורי הבילוי, מתחם יד חרוצים נחשב בעיני המשטרה לבעייתי ביותר. במהלך סיור שערך בתחילת השנה באזור השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' בליווי מפקד מרחב יפתח במשטרה דאז, ניצב משנה משה אדרי, אמר אדרי כי מאז רצח ראש צוות האבטחה במועדון ה'נייט' לפני מספר שנים, "אירועי האלימות במתחם רק גברו, ואנחנו החלטנו לסגור את המתחם הרמטית במהלך סוף השבוע". בעקבות זאת תוגבר המתחם בשוטרים רבים, מחסומים וניידות ובמהלך סוף השבוע לא מותרת כניסה ויציאה של רכבים ליד חרוצים. למרות זאת, הצליחו על פי החשד הנערים לשדוד את במבלים במתחם האלים, ובמשטרה חושדים כי עמדו מאחורי עוד מקרים ואומרים כי בקרוב צפויים מעצרים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully