וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: 38 הרוגים בשתי מתקפות טרור

5.4.2010 / 13:36

בפיגוע התאבדות שאירע הבוקר בכינוס המפלגה הפשטונית בצפון-מערב פקיסטן נהרגו 38 בני אדם. מספר שעות מאוחר יותר פתחו חמושים באש סמוך לקונסוליה האמריקאית בפשאוור

תאגיד כאן

מתקפת טרור בצפון פקיסטן: 38 בני אדם נהרגו הבוקר (שני) כשמחבל מתאבד פוצץ עצמו במטה מפלגת השלטון הפשטונית בצפון מערב המדינה. מעט מאוחר יותר ולא רחוק משם נהרג אדם אחד כאשר חמושים פתחו באש סמוך לקונסוליה האמריקאית בפשאוור.

מהמשטרה המקומית נמסר, כי המחבל ניסה להיכנס לאזור בו נערך כינוס המפלגה הפשטונית (ה-ANP), אולם הוא נעצר בשער ושם פוצץ עצמו. מפלגת ה-ANP היא מפלגה חילונית המתנגדת לגורמים המיליטנטיים במדינה והיא שימשה בעבר יעד למתקפות טרור של הטליבן.

מספר שעות מאוחר יותר נשמעו מספר פיצוצים בעיר פשאוור, גם היא בצפון-מערב המדינה, אחד מהם אירע בסמוך לקונסוליה האמריקאית בעיר. בנוסף, עדי ראיה דיווחו, כי חמושים פתחו בירי לעבר נקודת ביקורת של כוחות הביטחון, קרוב לקונסוליה האמריקאית בעיר.

עד ראייה שהיה בזירת האירוע סיפר על הירי לעבר השגרירות האמריקאית: "ראיתי את התוקפים בשני כלי רכב. חלקם נשאו רימוני-יד. הם פתחו באש על אנשי ביטחון בעמדה שליד הקונסוליה, ואז נשמעו פיצוצים".

עדי ראייה נוספים סיפרו כי שמעו פיצוץ בשכונה שבה שוכנת הקונסוליה, ואז נשמעו עוד שני פיצוצים ויריות. מסוקים הוזנקו לזירת האירוע, ולדברי גורם ביטחוני, כוחות הביטחון סורקים כעת את זירת האירוע ונמצאים במצוד אחר התוקפים. מבית החולים בפשאוור נמסר כי אדם אחד נהרג ואדם נוסף נפצע באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully